scrubsaurusrex

Prima ervaring met Ruben (@scrubsaurusrex) .

Snelle communicatie en vlot eens over de prijs. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

1 like

Hierbij een dikke duim voor scrubsaurusrex voor de afwikkeling van een misgelopen deal.

Klinkt wat raar, maar blijkbaar was PostNL niet zo netjes geweest en gaf dit een spreekwoordelijke deuk in de deal. Dit zijn de momenten waarbij je zit ziet of een forumlid tot het koren of kaft behoort. Hierbij kwam Ruben duidelijk als het koren naar boven :+1:

Daarnaast (ja, het wordt nog vreemder) een dik compliment voor zijn vriendin :slight_smile:
Zij heeft veel moeite genomen om (achter de rug van Ruben) met mij in contact te komen om, als verrassing, alsnog een horloge aan te schaffen.

Beter gezegd denk ik dat we hiervoor alsnog een compliment aan scrubsaurusrex kunnen geven, want de selectie dames die ons in de hobby steunt is zeer beperkt en hem is het gelukt er een te vangen :joy:

5 likes

Erg fijne deal met Ruben @scrubsaurusrex kunnen maken, doe ik de volgende keer zo weer blindelings. Supersnelle verzending en “geen gedoe”. Topper.

1 like

Deze week mijn Newmark BB6 horloge verkocht aan enthousiast en sympathiek forumlid Ruben @scrubsaurusrex .

Ik kan niet anders zeggen dan dat dat een perfecte transactie was. Een deal zoals iedereen het hier graag heeft. Communicatie vriendelijk en efficiënt en supersnelle betaling! Dank je wel Ruben! :blush:

Heel veel plezier met je nieuwe horloge en heel graag weer eens tot een volgende horloge! :+1::wink:

1 like

Goede ervaring met Ruben. Prima communicatie en gepassioneerde liefhebber van horloges.

1 like

Lekker ongecompliceerd zaken mee te doenđź‘Ť

1 like

Fijne deal gemaakt met Ruben @scrubsaurusrex Snelle duidelijke communicatie en veel enthousiasme. Helaas had ik niet veel tijd om even te kletsen. Volgende keer!

3 likes

Aangename en gezellige deal met Ruben voor de overname van mijn Breitling Colt Skyracer. Bijzonder aardig en enthousiast HF lid. Aanrader! :ok_hand:

2 likes

Vandaag mijn horloge verkocht aan @scrubsaurusrex, snelle, duidelijke communicatie en een paar uur later was de overdracht…

Aanrader dus en dit zal zeker niet de laatste deal zijn gezien onze gezamenlijke smaak :ok_hand:t2:

1 like

Weer een gezellige en snaarstrakke deal met Ruben gemaakt. Deze keer de overname van zijn GS GMT. Met Ruben is het altijd zaken doen en afspraken maken zoals het hoort…perfect! Dank @scrubsaurusrex :t_rex:

2 likes

Vlotte deal achter de rug. Anytime again!

:dragon::dragon::dragon::dragon::dragon: 5 out of 5 scrubsaurussen.

Edit: fuck, het zijn draken. 5 out of 5 draken dan.

2 likes

Tja… Wat moet ik erover zeggen. Ruben (aka @scrubsaurusrex) is ook weer een topper binnen het HF! Horloge verkocht aan Ruben, vlotte deal. Door de lockdown helaas niet even kunnen zitten en kletsen, maar Ruben is duidelijk een horloge enthusiast! En een goede fotograaf ook!

Geniet er van Ruben! Ik zie wel wanneer de foto’s gepost worden! En als het weer kan, dan koop ik graag nog een kop koffie voor je!

2 likes

Fijne deal met Ruben gesloten.
Enthousiaste jongen en een liefhebber. Een aanwinst voor het forum :+1:
Én hij maakt erg mooie foto’s!

3 likes

Horloge gekocht van @scrubsaurusrex (was eigenlijk helemaal niet de bedoeling :grimacing:) maar Ruben maakt zulke mooie foto’s dat ik weer voor de bijl ging :blush:

Afgesproken en lekker gebabbeld weer :+1:t2: Deal gesloten en wat mij betreft :star::star::star::star::star:

Bedankt Ruben en tot de volgende :facepunch:t2:

2 likes

Afgelopen week heeft @scrubsaurusrex van mij 2 MN straps overgenomen. Prettige communicatie en meer dan snelle betaling. Helemaal goed zo en graag een volgende deal ook weer zo :+1:

Ruben, veel plezier met de banden!

2 likes

Vandaag mijn SKX007J aan Ruben (a.k.a @scrubsaurusrex) verkocht. Wat een prettige ervaring! Leuke man, duidelijke communicatie. Top ervaring! Veel plezier met het horloge, Ruben!

2 likes

Een heel erg onverwachte deal met Ruben aka @scrubsaurusrex gemaakt. Het kan snel gaan. Een prettig contact, het overwegen van de horloges was niet impulsief, om de woorden binnen een paar minuten om te zetten en daden wel. En zo was de deal binnen een uurtje beklonken Ă©n rond.

Prima communicatie, lekker even geboomd over horloges. Top!

Bedankt!

2 likes

@scrubsaurusrex heeft een horloge van mij overgenomen. De deal snel gemaakt en betaling snel binnen. Goed zaken meegedaan. Veel draagplezier!

1 like

Fijne deal gehad met Ruben. Gezellige ontmoeting bij de overdracht, een deel van zijn gave collectie mogen zien en super communicatie. Wat mij betreft doen we dit zo nog een keer!

1 like

Ook hier een topervaring met @scrubsaurusrex bij de overname van een horloge.

Geen gedoe gewoon geregeld, hou ik van!
:star: :star: :star: :star: :star:

Alleen wel die mooie Minase een beetje gespoiled, had het voornemen om deze eens heel minutieus te bekijken tijdens een g2g obv de schitterende foto’s. Ook op anderhalve meter duidelijk dat dit wel een topstuk is. Mag ik je #19 zijn? YKWIM :wink:

1 like