Nou ik ga lekker de kerst in kan ik jullie vertellen. Dacht met de Dweller om de pols, maar die blijft ff in de doos liggen. Het wordt de Scubapro 500 ! Oké, het is een quartz maar dat vind ik absoluut niet erg. De jaren 80 waren immers quartz jaren. Via eBay bieding gewonnen, dus altijd maar afwachten hoe het horloge eruit ziet. Kwam uit een inboedel, gekocht van een antiekhandelaar, dat was mijn geluk. Inderdaad een hoop stof en viezigheid ertussen.
De verkoper had het over beschadigingen, nou op de achterdeksel ja. De bezel geweldig ! het glas, kast helemaal super ! De wijzerplaat vind ik ook geweldig, mooie patina heerlijke diepte ook. Kreeg hem op een Heuer jubilee, maar die sluit niet mooi aan. (maar die ziet er ook nog heel mooi uit) Origineel kwam deze Scubapro op een rubber Isofrane, en die zit er nu ook weer op, een nieuwe uiteraard. Maar denk dat ik er ook een suède rally strap bij laat maken. Oordeel zelf, wat je er ook van vind …
Mooie aanwinst!
Veel draagplezier
Gaaf horloge!
Fijne kerst met deze duikert !
Wow, super gave klok zeg! Goeie aankoop. En idd niets mis met een quartz !
Dankjulliewel !!
Gave klok! Hoort inderdaad op rubber.
Onlangs bij een ruil de Crepas Scuba 500 verworven die duidelijk geïnspireerd is op deze klok, die vind ik ook best staan op de rubberen band.
Coole klok. Ook gevolgd op ebay, maar vond 'm best duur geworden
Veel plezier ermee!
Duur ja ?! Uit eindelijk op 466,- uitgekomen.
Had een max van 500,- in mijn gedachten.
Heb ze, als ze al aangeboden worden nog niet onder de 500,- gezien.
De automaten gaan tegenwoordig dik over de 1000,-
Dan heb ik toch een mooie deal gemaakt vind ik zelf.
Goeie deal hoor. Had ik er ook voor gegeven!
Ziet er mooi uit! Veel plezier ermee
Fijn om te horen !
Mooie verschijning en hoort idd op rubber. Ga je veel plezier van hebben.
Mooie aanwinst en een uiterst zeldzame verschijning, ook nog in een superstaat met de originele “Sonnenschliff”.
Ik ben in het bezit van de automaat versie inclusief de originele isofrane band.
Deze is qua design niet te vergelijken met de huidige isofrane.
Deze horloges blijken destijds te zijn ingezet bij de Deense strijdkrachten, exacte details zijn mij niet bekend, maar zal te vinden zijn via google.
Hele mooi horloge!! Geniet ervan
Mooi horloge veel plezier ermee
Wat een gave aanwinst!
Voor dat bedrag had ik ook geen seconde getwijfeld.
Ook voor die €500 mag je mij een PB sturen hoor
Veel draagplezier!
Dan ben ik joun Scubapro tijdens het googlen vaak tegengekomen, wat een mooie foto’s en wat een plaatje.
Maar dankjewel, ja ben er ook echt opgevonden van.
De nieuwe Isofrane is zeker niet te vergelijken, en ga vanaf nu dan ook op zoek naar de originele !
Ook al ga ik die niet gebruiken, dan wil je hem toch hebben hè. Dus als je er is één tegenkomt, denk ik aan mij.
Laat trouwens een mooie rally strap maken, vind de nieuwe Isofrane toch iets te chunkie voor het horloge.
Hahaha bedankt, dat geloof ik graag.
Maar je bent al niet de enige, heb via pb al verzoekjes gehad van overname kandidaten.
Geweldig.
Maar hij gaat echt niet weg hoor, en zeker niet voor dat geld. Als, dan moet er dik voor betaald worden.
Cant blame a guy for trying…
Groot gelijk; voor dat bedrag lekker zelf houden en veel dragen.
.
Prachtig! Zou het zelf niet aandurven maar misschien toch maar eens zoiets doen.