Ja is de jaarlijkse MS (militairy spec) versie van de diver one. Deze worden gemaakt in een oplage van 100 stuks. Verschillen tussen de jaren zijn minimaal. De MS 23 versie komt in augustus, maar heb er nog geen foto van gevonden.
Scurfa onlangs leren kennen in online artikel; en intussen toch wat geïntrigeerd geraakt. Echte duiker; leuk verhaal erachter en een lume-beest.
Zou passen in mijn rijtje van duikers . Ik hou alvast hun site en het blauw hier in het oog.
Iemand die zicht heeft op wanneer er terug stock zou zijn?
Je beste gok is, de website in de gaten houden, schrijf je in op hun nieuwsbrief en zorg dat je een account hebt met alle juiste data.
Na de jaarwisseling gaat Paul weer datums neerzetten, wanneer wat gereleased wordt.
Ik heb zelf dit jaar geluk mogen hebben met de MS24. In dit geval was 4x scheepsrecht .
Heb meerdere modellen gehad, de D1 in staal en nu titanium. Maar ook de Bell Diver 1 en de Treasure Seeker. Het zijn stuk voor stuk robuuste horloges en de service van Paul is, in mijn ervaring, top notch.
Er is niet echt een pijl op te trekken helaas… Website rond 16-19u nederlandse tijd in de gaten houden, dat is wanneer de laatste tijd releases gedaan werden.