Scurfa only

Je ziet ze meer en meer op het forum, scurfa horloges! Dus tijd voor een eigen topic.

Het zijn no nonse tool watches ontworpen door Paul Scurfield, een professionele duiker.

Meer achtergrond is in dit interview te vinden:

Zelf de trotse eigenaar van een MS 22, maar zeker niet de laatste!

11 likes

Special edition; 500 van gemaakt

4 likes

Ja is de jaarlijkse MS (militairy spec) versie van de diver one. Deze worden gemaakt in een oplage van 100 stuks. Verschillen tussen de jaren zijn minimaal. De MS 23 versie komt in augustus, maar heb er nog geen foto van gevonden.

1 like

Voor nu kan ik nog meedoen. Maar de Citizen ernaast heeft voor mij wel de eerste plaats qua looks…

4 likes

Dan mag deze hier ook niet ontbreken:

6 likes

Deze mag er ook zijn hoor! Uitstekende specs en afwerking. Eventueel te koop voor een liefhebber!

5 likes

Het is heel rustig hier … tijd voor wat actie …

3 likes

Echt verder niemand met een Scurfa ?
Ik ga dit topic toch niet in mijn eentje blijven vullen ?? :sweat_smile:

5 likes

M.S.24 :sunglasses:

7 likes

Scurfa onlangs leren kennen in online artikel; en intussen toch wat geïntrigeerd geraakt. Echte duiker; leuk verhaal erachter en een lume-beest.
Zou passen in mijn rijtje van duikers :crazy_face:. Ik hou alvast hun site en het blauw hier in het oog.
Iemand die zicht heeft op wanneer er terug stock zou zijn?

1 like

Je beste gok is, de website in de gaten houden, schrijf je in op hun nieuwsbrief en zorg dat je een account hebt met alle juiste data.
Na de jaarwisseling gaat Paul weer datums neerzetten, wanneer wat gereleased wordt.

Ik heb zelf dit jaar geluk mogen hebben met de MS24. In dit geval was 4x scheepsrecht :joy:.

Heb meerdere modellen gehad, de D1 in staal en nu titanium. Maar ook de Bell Diver 1 en de Treasure Seeker. Het zijn stuk voor stuk robuuste horloges en de service van Paul is, in mijn ervaring, top notch.

1 like

DIVER ONE D1-500 TITANIUM PROTO DIAL BLUE👌

3 likes

Vanochtend even de stalen band van de gele TS op maat gemaakt voor een goede vriend!
Daarna even gezamenlijk met mijn D1 op de foto…:sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face::grin:

1 like

Toch met een schuin oog, ook (weer) naar de Treasure Seeker aan het kijken. Eerder al de witte gehad en toch wel een top horloge.

3 likes

Niemand meer met een mooie Scurfa?

Even wat leven in de brouwerij!

1 like

Dit blijf ik gave horloges vinden :ok_hand:. Het is dat mijn CW er enigszins op lijkt, anders had ik deze ook aangeschaft.

1 like

Deze variant vind ik trouwens ook wel gaaf…
Diver One Cool Grey… Momenteel niet op voorraad…

1 like

Die is zeker gaaf! Als het goed is wordt er deze week weer wat voorraad online gezet van de stalen modellen.

Ik ben voorlopig content met de MS24, voor nu een CWC op het oog.

Wellicht een poging wagen, later dit jaar, voor de MS25!

1 like

Goed om te weten :v:. Mogelijk ook andere kleuren?
Misschien dat ik dan de trekker… :smile:

1 like

Er is niet echt een pijl op te trekken helaas… Website rond 16-19u nederlandse tijd in de gaten houden, dat is wanneer de laatste tijd releases gedaan werden.

1 like