Sd 4000 116600

Mijn vrouw apt me net ‘deze vond je zo mooi toch?’
(Luchthaven Caïro)

9191USD= 8218EUR.

Kort overwogen, maar toch niet de trekker overgehaald. Toch een hele hoop geld, zeker voor een koop op zo’n afstand etc. Komt nog tax bij.
Maar áls je er eenmaal zeker van bent, (dat je dr zoeen wilt) is het best nog mogelijk, om er een te bemachtigen zonder de extreme bedragen te betalen die er vandaag de dag regelmatig voor gevraagd worden, tweedehands.

1 like

Kopen dat ding :wink:

Mja nouja ze is alweer thuis dus dat zal niet gaan, maar het blijft een hoop geld. Even niet het juiste moment nu voor mij. Hoewel ik bij zo’n prijs toch ging twijfelen. Maar enfin, het gevoel moet goed zijn, je moet je er prettig bij voelen. Niet elke keer alsje m niet denken ‘slik’, was toch een beetje veel…
Al met al gewoon even niet het juiste moment voor mij.

1 like

Dat heeft ze snel gedaan in 20 minuten!

Superwoman?

+21% btw is het toch niet zooo interessant of vergis ik me?

Misschien kan er eerst nog tax worden teruggevraagd bij uitvoer uit Egypte. En dan hier netjes aangeven en 21%aftikken. Scheelt weer paar procenten.

1 like

Koop je op een vliegveld niet altijd belastingvrij? Ik heb er geen ervaring mee maar heb het wel altijd als een optie beschouwd om een mooie korting te versieren. Op schiphol koop je achter de douane toch ook BTW-vrij?

Ook gezien de foto van TS moet je dan wel geluk hebben met het aantal beschikbare modellen…

Alvast bedankt!

1 like

Postte het 20min voor haar thuiskomst

Je koopt op vliegvelden belastingvrij voor het betreffende land, denk ik. Dus op Schiphol kopp je belastingvrij voor NL, maar op Cairo intl voor Egypte. Als je daar koopt en doorreist naar NL betaal je 21% (minus eventuele deel terugvraging op egypt airport) over het gehele bedrag, tenzij minder dan €430.

1 like

Nee precies, eens, je zit dan toch nog aan 10k.

Wel een toffe vrouw dat ze zo met je mee denkt :slight_smile:

1 like

Okay, bedankt voor je toelichting. Met name aantrekkelijk voor aankopen onder de e430 dus; daarboven verdampt t voordeel al snel.

1 like

En briljant dat je vrouw zelfs op een trip naar t buitenland zo goed meedenkt en oplet. Cool!

1 like

Ja zeker tof :slight_smile: