Afgelopen week mijn meistersinger verkocht aan @SE93
het contact verliep soepel en we waren er spoedig uit. Ivm. het coronavirus niet persoonlijk overhandigd, maar hij heeft het geld overgemaakt en heb ik het horloge opgestuurd. Nog een terugkoppeling gekregen na ontvangst. Vlotte en leuke deal
Vandaag mijn wonderschone Heuer Carrera Cal. 6 aan @SE93 verkocht. Altijd leuk als een horloge waar je met een beetje weemoed afscheid van neemt naar een liefhebber gaat.
Siebe is een sympathieke vent, die snel beslist en heldere afspraken maakt.
@SE93 heeft een horloge van mij overgenomen! Ging allemaal heel soepel. Direct een redelijk bod. Gezellig zitten keuvelen over horloges. Helemaal top. Dikke aanrader.
Vandaag heeft @SE93 mijn Citizen Chronomaster overgenomen. De communicatie voorafgaand aan de deal verliep heel erg vlot. Siebe reageert snel en duidelijk.
We hebben halverwege onze woonplaatsen afgesproken voor de overdracht en ook dat verliep helemaal prima. We hebben nog een leuk gesprek gehad over horloges die we al gehad hebben en die we nog op ons lijstje hebben staan.
Siebe is een sympathieke kerel die zijn afspraken nakomt. Ik kan hem zeker aanraden als partij om zaken mee te doen!
Vandaag mijn BB58 verkocht aan Se93. Echte liefhebber, bleek tijdens een bak koffie. Leuk gesprek en ontspannen tot een deal gekomen. Zeer positieve ervaring.