Sea-dweller fotoshoot - warning veul Rolex foto's

Vanmiddag ff zitten keuvelen en wat fototjes gemaakt. Gewoon op de eettafel en even door lightroom gehaald. Niks bijzonders. Maar wilde ze toch even delen… Omdat ? Omdat ik blij ben met m’n klok en ik niet weet wie ik anders blij zou moeten maken met horlogefoto’s :smile:

#0

#1

#2

#3

#4

#5

#6

#7

#8

#9

#10

#11

#12

#13

#14

#15

#16

#17

Toch laat de klok zich moeilijk op de foto zetten. Itt tot andere Rolexen is dit naar mijn mening een horloge dat om de pols pas écht tot z’n recht komt. Neemt niet weg dat ik het toch wel een erg mooi horloge vind.

Bedankt voor het kijken !

19 likes

Wow…die wil ik wel…wat een mooie foto’s.
Ow wacht…ik heb deze al :laughing:

2 likes

Mooie platen, al heb ik mooiere van je gezien.
Dweller moet echt op de pols om mooi uit te komen idd, vooral die plaat.

Omdat ??? Omdat het ten zeerste gewaardeerd wordt en ik snap de vreugde over je horloge helemaal. :smile::+1:

Helemaal mee eens. Hij laat zich niet makkelijk op de foto zetten.
Om de pols is ie nog veel mooier :slight_smile:

Foto’s zijn ook maar sfeerplaatjes van vanmiddag. Heb een fotodipje… komt door het baggerweer :smiley:

Niets mis mee David … prachitg horloge en mooie foto’s

Zit zelf nu enorm te dubben over de staal/gouden Sub met blauwe wijzerplaat in de nieuwe kleur …
De Grand Seiko dan houden voor onder het shirt/jasje/kostuum
Mis de cyclops ook een beetje (heb ook neuwe bril nodig trouwens)

Any thoughts :wink:

3 likes

Foto’s 11 en 13 geweldig mooi !!!

Die TT sub vind ik geweldig… Maar dan wel de 2013 uitvoering met matte plaat en smurf blauwe bezel… Stond laatst nog bij JK maar was weer snel verkocht. Die vind ik mooier dan sunburstplaat.

Maar er zijn zoveel klokken die ik fraai vind…
Zo vind ik een nieuwe TT datejust op jubilee ook geweldig ( staat bij Kroon te koop )

Zijn er meer die een nieuwe bril nodig hebben. Heb het er maar druk mee… :wink:

Kwijl… top foto’s!

Mooie foto’s👍🏻 Top horloge, misschien wel de mooiste moderne sport Rollie.

Mooi mooi mooi :+1:

Welke camera en lens? Leica?

Ziet er mooi uit hoor!

Prachtfoto’s! Hoef ze nu zelf niet meer te maken :wink:

1 like

True

Meer meer! :+1:

Groeten,

Noel.

Super foto’s! Altijd leuk om je foto’s te zien, ik moet eerlijk bekennen dat ik er 2 ook gebruik als (wisselende) achtergrond… :slight_smile:

Hier maak je me niet blij mee…

maar stik jaloers!! :wink:

En als ie het best tot z’n recht komt om de pols, waar blijft de wrist shot :stuck_out_tongue:

Genieten zo op de vroege ochtend.
Blijf je foto’s alsjeblieft posten hoor !

Vind deze zo gek nog niet Arthur!

Het is wel een “bling bling and the bitches” klokje, in combi met die ouwe Porche van je … Mooie match toch ?!! :wink:

Mooie foto’s. Wat voor soort camera en lens gebruik je?