Maak mij maar mod…
Nee misschien beter van niet…
Maak mij maar mod…
Nee misschien beter van niet…
Waarom zou je dat doen? Dat is echt een bodemloze put kan ik je vertellen
Een Rolex daarentegen levert nog wat op als je deze over tijdje van de hand doet
Maar even serieus het kan ook gewoon allebei
Draai het om Marijn.
Niet: ‘het kan niet, omdat…’, maar: ‘het kan wel, ondanks…’
Omring je met positiviteit en laat het negatieve los
tja…negatief??..ik zou het realistisch willen noemen…
Uit dit antwoord haal ik nou niet bepaald de opmerking in jouw profiel.
Maar goed, geen grand Seiko inderdaad, @sammie, maar ik kijk nog wel naar een horloge voor rond die prijs bij Vierport minus rond EUR 1750 voor de Frames. 5 Ancons dan maar?? Of 4 stuks en een Davosa Submariner Kloon? Of toch een Marinemaster? Net wel een Oranje Sumo overgenomen. Dus de klokkies bliljven komen. Nou dit is toch positief niet?
In elk geval begrijp ik heel goed dat er mensen zijn die een Ancon kopen omdat ze een Rolex niet kunnen betalen. En ik begrijp ook heel goed dat anderen dat helemaal niets vinden voor zichzelf.
En er zijn mensen die dat niet willen betalen…
volgens mij dwalen we wat af… ik zou zeggen zoek het forum van het nibud ff op… man durf bijna geen nieuw topic meer te openen…
Heb maar eens gevraagd wanneer de blauwe weer op voorraad komt
Er zijn toch veel leukere horloges voor €550,- met een eigen smoelwerk ook nog. Lekker links laten liggen deze Ancon wat mij betreft.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Is bij Ancon zelf ook niet meer op voorraad.
Zo snel zijn ze niet Waarschijnlijk koop ik hem toch niet, maar ze zitten in Groningen en ik ben nu wel eens benieuwd haha.
Is die foto van jou? Kan ik me niet voorstellen namelijk
Een duiker met 30m waterdichtheid? Maar ja, 5 tientjes.
Én een stainless steelback
Voor de liefhebbers het antwoord van seriouswatches:
[quote]Geachte heer Haitsma,
Bedankt voor uw bericht! Mijn naam is Mark en ik zal u zo goed mogelijk proberen te assisteren vandaag.
Dat is een goede vraag. Ik heb goed en slecht nieuws over de SEA303 (en ook alle andere SS III modellen die momenteel uitverkocht zijn). Ze komen allemaal weer op voorraad. De vraag was zo veel groter dan verwacht, dat zowel wij als de fabrikant momenteel zonder voorraad zitten. Het slechte nieuws is dat dit nog even duurt. De volgende batch komt pas eind september/begin oktober uit. Wij krijgen ze meteen zodra ze weer beschikbaar zijn.
Zal ik u een bericht sturen zodra ze weer op voorraad zijn?
Met vriendelijke groet,
Mark
SeriousWatches[/quote]