Ik heb dit forum niet lang geleden ontdekt en heb me eigenlijk enkel maar bezig gehouden met lezen.
Maar misschien kan ik nu wel voor een gezins hereniging zorgen.
Ik heb enkele jaren terug een originele Rolex doos gekocht.
Doos met nummer 68.00.71
Seadweller leder mapje 100.25.34 met werkstiftje.
Garantie boekje 565.00.300.4.92
Kaartje met Beuhlmann tabel.
Kleine sluiting met extra schakel.
Origineel certificaat 16600 met nummer N448470 LC136
Datum van aankoop 12/7/1993
Schaap en Citroen
Kalverstraat 1
1012 NX Amsterdam
Voor de rest geen gegevens.
Wie heeft deze Seadweller in zijn bezit of kan er meer over vertellen?
Ik wilde het ook op de bekende Duitse Rolex forum posten maar aangezien de oorsprong Nederland is begin ik er hier maar mee.
Het feit dat mijn geschrift in Duits ook niet echt je dat is ook.
Awesome!! Ik hoop dat het setje weer compleet komt. Misschien idee om een PB te sturen. Hopelijk heeft ie z’n instellingen zodanig dat ie van een post of PB een e-mail notificatie krijgt. Want erg actief is MacUser niet bepaald…
Ik ben benieuwd hoe dit afloopt. MacUser heeft verder nooit iets gepost en het is ook maar afwachten of het email-adres nog actief is. Ik hoop dat je ons op de hoogte houd. Het zou heel mooi zijn als dit alsnog een goede afloop krijgt.
Wellicht voor mods zichtbaar. Is t trouwens niet beter dit per pb naar bburchartz te sturen? Ik bedoel bburchartz, zal niet voor niets zn email op verborgen hebben gezet toch?
“Ik heb enkele jaren terug een originele Rolex doos gekocht” en dit schreef hij begin 2006.
Zou me verbazen als iemand dit 11-12jr lang ergens keurig opbergt…is handel nl en ben je zo kwijt als je ergens aanbiedt.
Het mailadres werkt in ieder geval niet meer. Dus ben benieuwd of ik ooit nog wat hoor. Het zou wel erg mooi zijn! Maar goed de klok is mooi en daar ben ik blij mee!
Het mailadres werkt in ieder geval niet meer. Dus
ben benieuwd of ik ooit nog wat hoor. Het zou wel
erg mooi zijn! Maar goed de klok is mooi en daar
ben ik blij mee!
Precies, gewoon van genieten. En wie weet, someday…