Seagull 1963 Chrono Inkoop Actie

Ik heb nog twee Seagull Chrono’s beschikbaar voor de liefhebbers. Kijk even op dezinvanluxe.nl voor details of stuur me een PM. !

Als ik net niet wat andere dingen had gekocht… ik vind 'm echt schitterend!

Goeie aktie, (tu)
helaas (?) heb ik de mijne al zelf gekocht, zoiets laat ik echt niet lopen; is inmiddels onderweg uit China en ik hoop dat 'ie heel snel bezorgd wordt :smiley: :smiley:

Ik zoek nog sowieso 1 persoon en eventueel een 2e voor de reserve :wink:

mijn exemplaar wordt zojuist hier op m’n werk door TNT bezorgd (maandag besteld), keurig in een speciale doos en het horloge in een glanzend gelakt houten horlogekistje, had ik niet verwacht.
Het horloge ziet eruit als een ultieme replica, helemaal als de uitvoering van de originele Sea Gull 1963 (hoewel het uurwerk vroeger waarschijnlijk een tikgetal van 18000 had); alles werkt OK, en het ziet er heel erg fraai uit.
Een aanrader voor liefhebbers van klassieke chrono’s (tu)

Groet,
Paul

Leuk dat hij zo mooi is Paul , je klinkt erg enthousiast, ik ben zelf erg benieuwd! Ik verwacht de horloges die ik regel trouwens niet in een doos ofzo even voor de duidelijkheid.

Ik vind dat het uurwerk veel weg heeft van het bekende P 3017 caliber.

Arjay

Paul K, van harte ermee! (tu)

Zou je misschien wat foto’s kunnen maken van het horloge, ook Incl. het doosje? Ben wel erg benieuwd en zeker voor die prijs, helaas zijn deze maand de financien er te snel doorheen gegaan dus ik moet nog ff wachten. :wink:

Heb net wat plaatjes geschoten, helaas niet van het doosje, wat bij nadere beschouwing plastic blijkt, maar toch erg aardig om erbij te krijgen als je het niet verwacht (het is zo’n standaard vierkant horloge-doosje, 7x12x10cm, scharnierend deksel en met beige stoffen bekleding en kussentje).

Anyways, ik heb 'm gelijk opengeschroefd om te zien of het uurwerk net zo bling-bling is afgewerkt als de modellen met glazen bodem:

Yep, precies zo, maar op de chronobrug is “Airforce 304” gelaserd, zeker een verwijzing naar het origineel wat door straaljagerpiloten werd gebruikt (?)

Even een kiekje met een oude chrono ter vergelijking:

en speciaal voor Arjay een plaatje met een oude 3017 Strela:

Kreeg trouwens wel een telefoontje van een TNT meneer die bezig was met de inklaring van mijn horloge, dus zal wel weer flink dokken worden aan die graaiers van de douane :frowning: :frowning:

Groet,
Paul

Timothy,
Ik heb je een PB gestuurd.

Ik ben even door de horloges heen… de verkoper had niet verwacht dat ze zo hard gingen en toen hij zei dat hij er nog 4 voor me beschikbaar had waren dat er nog maar 2. Maar dat mag de pret niet drukken want die twee komen er aan en over twee weken heeft hij weer nieuwe voorraad.

Dus als je nog interesse hebt en er eentje wil maar nu niet mee kan doen, of geen geld hebt momenteel, laat het me even weten dan kan ik een lijstje maken voor een bestelling over twee weken.

He Paul als je het horloge al in huis hebt lijkt het me dat ze niet meer achteraf inklaring kunnen doen hoor ? Is bij mij altijd al bij het afgeven van het pakketje geregeld en dan zit er ook een document bij het object… heel raar dat je gebeld werd !? Bedankt voor de foto’s ! uurwerkje ziet er mooi uit, had ik niet verwacht zo ! Nu wil ik hem nog liever hebben :smiley:

Helaas pindakaas Timothy, een naheffing kan altijd, is me in ieder geval in het verleden al vaker overkomen, dan wel via UPS of Fedex; de meneer van TNT wilde weten of er een BTW nummer opgegeven moest worden, dus ik neem aan dat de inklaring achteraf gebeurt; we wachten wel af, maakt me ook weinig uit, je weet dat dit kan gebeuren.

Voor geinteresseerden wellicht aardig te weten dat in de “Armbanduhren” van deze maand een bericht staat over Ingersoll chrono’s met precies dit uurwerkje, en daarbij een historisch overzicht van de “oervader” van dit kaliber: de Venus 175!

Timothy Schreef:

Ik ben even door de horloges heen… de verkoper
had niet verwacht dat ze zo hard gingen en toen
hij zei dat hij er nog 4 voor me beschikbaar had
waren dat er nog maar 2. Maar dat mag de pret niet
drukken want die twee komen er aan en over twee
weken heeft hij weer nieuwe voorraad.

Dus als je nog interesse hebt en er eentje wil
maar nu niet mee kan doen, of geen geld hebt
momenteel, laat het me even weten dan kan ik een
lijstje maken voor een bestelling over twee weken.

Wat is de prijs Timothy ?

Ik van UPS wel eens een rekening gekregen één jaar na ontvangst :frowning:

Ingersol en Elysee en Uhr-Kraft gebruiken alle 3 het zelfde uurwerk en laten ze bij Seagull maken