Seagull chronograph

Beste Mensen,

Ik ben op zoek naar een Seagull 1963.
Als ik Google kom ik op Ali express of wish of andere vage websites.
Waar kan ik de orginele Seagull 1963 kopen?

Gr Tim

1 like

Ali kan best.
Deze kan ook:
https://watchunique.com/product-category/root-catalog/seagull-1963-original/?v=796834e7a283

De originele her-uitgave van de Seagull D304 door Seagull zelf wordt niet meer gemaakt en verkocht. Hier een review ervan:

Je kunt alleen nog maar versies van de andere partijen kopen die op prototypes zijn geïnspireerd. Een van de mooiste vind ik zelf degene die door Hked wordt uitgegeven: HKED ED63. Kijk eens op zijn website:

Zover ik weet, is dat een zeer betrouwbare bron, aangezien Hked zeer bekend is bij WUS.

2 likes

Deze is zeer betrouwbaar
https://www.poljot24.de/en/marken/seagull.html

1 like

Beter kan niet, super persoonlijk ook nog eens en daarnaast een heerlijk zakje snoep bij aflevering .
Absolute aanrader als je voor zekerheid en maximale haalbare service via het web wilt gaan.

2 likes

3 likes

Echt lekkere knabbels!

1 like

Ik kan HKED van harte aanbevelen! :+1:

1 like

Maar welke van de 6 komt het dichtst bij?

Vergelijk ze maar met de link East Watch Review hierboven! Conclusie: geen een.

2 likes

Een originele 1963 is niet te vinden. Zoals MechanicaFreak aangeeft, een werkelijk kloppende heruitgave ook niet.

De HKED’s hebben als voordeel dat er niet zo’n verzonnen rode ster op staat, maar het logo van SeaGull.

Voorts zitten de sub-wijzers op de correcte plaats. Wijzer zonder staart links en passend bij de minuten- en seconden wijzer, rechterwijzer met staart passend bij de wijzer van chrono :wink:

2 likes

Heel soms op eBay te koop, maar voor een stevig bedrag.

1 like

Eens, maar voor bedragen die ik er niet aan zou willen uitgeven. En eerlijk gezegd, zo mooi vind ik hem ook niet :wink:.

1 like

Helemaal mee eens. Ik vind de HKEd ED63 veel mooier en komt, zover ik weet, het dichtstbij een van de prototypes uit die tijd.

2 likes

Mijn keus: HKED. No contest :wink:

Ik laat het even bezinken.
Ik dacht leuke horloge voor € 150 :sweat_smile:

Zelf ook goede ervaringen met het model van Hked.:+1:

1 like

Mij lijkt de HKED ook het best op de orginele te lijken.

2 likes