Seagull gezinsuitbreiding

Na een paar maanden wikken en wegen toch deze Seagull 1963 aangeschaft. Een paar maanden geleden kwam ik hem ergens op het www. tegen en het bleef maar in mijn hoofd zitten. Ook veel positieve berichten er over gelezen…
Mijn eerste handwinder chrono en ik ben er bijzonder blij mee. Wel de 42 mm. versie gekozen omdat 37,5 wat iel staat op mijn 19 cm. pols.
Gekocht bij poljot24 in Duitsland.
Fantastische communicatie en binnen 24 uur in huis; afgeregeld en wel. Plus een leren bandje en twee nato’s. (oja, en een zak chocoladekoekjes :smiley: )

41 likes

Mooi! en inderdaad een goed formaat voor jouw pols!

1 like

Mijn beste,

Goed gedaan!!
De Seagull 1963 blijft in mijn optiek een karaktervol horloge met een amusante uitstraling!!
Ik wens je er dan ook een uitdagende tijd mee!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

5 likes

Hallo Tissot, volgens mij ben jij ook actief op het sigarenforum…?

2 likes

Mijn beste,

Klopt!!
Al hebben de diverse sigaren-forums hun activiteiten wel meer richting Facebook verplaatst,
zo af en toe post ik nog wel eens iets!!

En ook hier in ons off-topic horlogeforum gedeelte post ik wekelijks!!

https://www.horlogeforum.nl/t/het-smaakvolle-sigaren-topic/119631

Aficionado Coenraad
(alias Tissot62)

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Bij deze dan voor jou het beste van twee werelden. (de sigaar is een Epic La Rubia)
Ik ga het ‘smaakvolle-sigaren-topic’ gelijk eens lezen.

2 likes

Helaas… Geen toegang. :open_mouth:

1 like

Komt nog wel, na een tijdje kun je ook daar meelezen en posten.
Mooie aanwinst en goede sigaar!

1 like

Dank je!

Mooie NA die Seagull 1963!!! :clap::+1::clap:

Het horloge heeft een beetje die vintage uitstraling die ik wel kan appreciëren in een horloge, veel kijk en draagplezier met je nieuwe Seagull!!! :+1::clap::+1:

1 like

Van harte met deze mooie aanwinst! :smile: :+1: Heb je ook een zichtbodem? Het uurwerk is zó mooi namelijk! :heart_eyes:

1 like

Mooi ding! Mooi formaat! De kleine vind ik een te iel dingetje en nu heeft het meer uitstraling.

Horloges, sigaren, goede whiskey, mooie vrouwen en bijzondere auto’s of te wel de mooie dingen van het leven.

1 like

Gefeliciteerd! Is het de saffieren versie? Zo ja, kun je een foto van het platte zijaanzicht maken?

Mooi ding. :sunny:

1 like

Volgens mij niet die had dacht ik een veel bredere bezel.

1 like

Prachtig… ik ben gek op de seagull . Heerlijk en prachtig horloge… een must have vind ik.

Geniet ervan, maar dat gaat goed komen.

3 likes

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst.

1 like

Met zichtbodem @Jurtz. De achterkant is net zo mooi als de voorkant. :smiley:

4 likes

@Fate_Amenable_To_Change, Nee dit is mineraalglas. Dit is de enige optievoor de 42 mm. versie.

2 likes

@Shining Je haalt me de woorden uit de mond. :slight_smile:

1 like

Accuratesse is ook niet slecht voor zo’n antiek uurwerk-ontwerp.