Seals watch "No-pass" MN-style bandjes. EU alternatief?

Ik kwam via het blauwe gedeelte bij de website van Seals Watches terecht. Daar werden zgn “No-pass” MN-style bandjes aangeboden. Dat is dus een bandje van parachute elastiek, wat niet zoals een MN-style bandje eenmaal onder de kast doorgaat, maar ipv daarvan in tweeen is geknipt, met aan elke kant een lusje voor de springbar. Had ik nog nooit gezien!

Nu ben ik groot van van Erica’s MN bandjes, maar ik een dergelijk bandje dat niet onder het horloge doorloopt klinkt interessant. Erica biedt dit soort NO-pass bandjes zelf niet aan.

Weet iemand al een aanbieder in de EU?

3 likes

Ik meen mij te herinneren dat Erika enkele jaren geleden wel eens zo’n bandje heeft gemaakt als een custom bandje op vraag van een klant.

1 like

Even vragen aan de MN style straps expert van het forum.
@Zulu kassa drie alsublieft!

Op vraag is het dus inderdaad mogelijk om verschillende opties custom made te bestellen.

:wave:

Hij moet Nick Mankeys of the Watch Stewards hebben.

3 likes

Shit wat zit dat heerlijk :drooling_face:

3 likes

No-pass: ik dacht dat dat bandjes waren die niet door de kwaliteitscontrole waren gekomen :roll_eyes:

3 likes

Dank. De bandjes voor de Apple watch zijn idd no-pass. Ze hebben echter wel de adapters er al aanzitten. Maar Erica kent het no-pass concept dus wel. Misschien eens direct bij haar vragen. Al moet ik bekennen dat de huidige prijs van haar bandjes mij wel naar alternatieven doet kijken…

2 likes

Hij zegt “Bedankt voor de tip.”

1 like

Jij weet echt veel.

2 likes

Nou, dat valt vies tegen. Ik weet mijn trouwdatum bijvoorbeeld nog steeds niet uit mijn hoofd.

2 likes

Dat is harsh, bro. Je hebt wel een leuke chick. Als je even een avondje voor jezelf wil neem ik haar wel mee op date met miss da Vinci erbij.

Ik doe dat voor jou.

4 likes

Dat bandje lukt mij mssn ook wel @Jasper01

1 like

PB sent :joy:

2 likes

En zo hang je dan een weekje aan miss Zulu vast :joy:

Dat vind ik in dit geval geen probleem.

1 like

Ik ook niet.

3 likes

Echt een fijn forum, er is zo veel liefde hier. Niet geheel toevallig ook Nick Mankey om de pols

zeker interessant alleen rukmateriaal maar das persoonlijk.

Wat vind je er ruk aan? Gebrek aan comfort?

2 likes