Seamaster 300 of black bay 58?

Hello,
Vooral gluurder hier, maar zit nu in dubio.
Er komt een leuk klokje bij de verzameling en twijfel tussen 2 steady keuzes en wellicht een derde outsider.

Omega seamaster 300
Tudor BB 58

Outsider Bell & Ross V2-92

Heb de eerste twee gepast en hoewel verschillend passen beide goed op mijn pols. Wil altijd de keuze hebben tussen meerdere straps en heb t idee dat bij de omega met de 21 mm de keuze beperkt gaat zijn. Ook de ietwat te over the top bracelet twijfel ik over. Tudor is prachtig ding, maar weet niet al te veel over t merk etc. Wel inhouse movement maar kan je helaas niet bewonderen.

Draag zelden staal bracelet maar denk nu dat ik voor een stalen ga, met leren of rubber achter de hand. Op leer zijn ze beiden heel tof vind ik.
Bell en Ross, tja, vind t een geweldig merk en hen al een BR.

Iemand tips? Opmerkingen etc?

1 like

Yep
Poll time…

• Seamaster 300
  • BB 58

0 stemmers

Meteen gestemd zou em direct sluiten.

2 likes

Seamaster natuurlijk.

1 like

Haha. Die BR zet je er niet bij? Ben benieuwd of er mensen zijn die m hebben. En of er tips zijn voor de SM300 strap options

The enige outsiders die ik ken :arrow_down::arrow_down::arrow_down:

https://youtu.be/9H6TN2iHKN8

1 like

Kan prima op rubber… hoopjes voorbeelden hier op HF

Tja voor mij de '58 maar ik ben bevooroordeeld :grin: echt een heerlijk draagbaar horloge. En een heerlijke bandenswapper.

4 likes

Seamaster natuurlijk.!!!

:thinking:

Jazeker. Google eens op ‘Rappers Rolex…’ Neem de afbeeldingen vijf minuten lang in jou op en kijk daarna nog eens naar de schakelband van de Omega… :smile: Burgerlijk ding, man!

1 like

Seamaster! :ocean:

1 like

Check 'm burgerlijk zijn. :smirk:

3 likes

ik bedoel de Seamaster 300 (SEAMASTER 300 MASTER CO-AXIAL)

1 like

Lipstick on a :pig::pig2: :arrow_left::arrow_left: kusje
De zeemeester is wat mooier. :yum::heart_eyes:

@jaffa maar ga je ook kopen wat de meerderheid vind?

1 like

nee, ik ben alleenheerser. gewoon benieuwd wat jullie vinden en was hoog tijd dat ik eens iets op het forum ging zetten. ben notoire twijfelkont, dus decisions decisions…

Ik zou toch maar even de test doen hoor @anon23521125EV

https://www.burger-punten.nl/

Ik zat in de 30 ergens

2 likes

Nah dat is toch echt @Jur

Best wel een beetje burgerlijk ja.
Er mist een beetje goud :sunglasses:

2 likes

1 like

Poah wat een burgerlijkheid, ook maar snel aanschaffen die Seamaster dan jij :sweat_smile:
Als student zijn we helaas niet zo burgerlijk…

Zijn allebei mooie keuzes. Echter, ik zou voor de BB58 gaan omdat deze net wat meer ‘casual’ is. De Seamaster is echt toolwatch qua uitstraling :slight_smile:
Succes met kiezen.

2 likes