Hello,
Vooral gluurder hier, maar zit nu in dubio.
Er komt een leuk klokje bij de verzameling en twijfel tussen 2 steady keuzes en wellicht een derde outsider.
Omega seamaster 300
Tudor BB 58
Outsider Bell & Ross V2-92
Heb de eerste twee gepast en hoewel verschillend passen beide goed op mijn pols. Wil altijd de keuze hebben tussen meerdere straps en heb t idee dat bij de omega met de 21 mm de keuze beperkt gaat zijn. Ook de ietwat te over the top bracelet twijfel ik over. Tudor is prachtig ding, maar weet niet al te veel over t merk etc. Wel inhouse movement maar kan je helaas niet bewonderen.
Draag zelden staal bracelet maar denk nu dat ik voor een stalen ga, met leren of rubber achter de hand. Op leer zijn ze beiden heel tof vind ik.
Bell en Ross, tja, vind t een geweldig merk en hen al een BR.
Jazeker. Google eens op ‘Rappers Rolex…’ Neem de afbeeldingen vijf minuten lang in jou op en kijk daarna nog eens naar de schakelband van de Omega… Burgerlijk ding, man!
nee, ik ben alleenheerser. gewoon benieuwd wat jullie vinden en was hoog tijd dat ik eens iets op het forum ging zetten. ben notoire twijfelkont, dus decisions decisions…
Zijn allebei mooie keuzes. Echter, ik zou voor de BB58 gaan omdat deze net wat meer ‘casual’ is. De Seamaster is echt toolwatch qua uitstraling
Succes met kiezen.