Seamaster 600

Mijn verzameling bevat best wel een aantal Omega’s maar ik had nog geen Seamaster. Door het verjaardagcadeau wat Tom had gekregen ben ik ook op zoek gegaan naar een SM600 en vond er uiteindelijk een op MP die Gekkehuus te koop had staan. Overall zag die er heel mooi uit (plaat en kast) maar miste de secondewijzer en had geen origineel glas en kroon. Toch heb ik geen moment geaarzeld en heb 'm gekocht voor de vraagprijs. Met W&V als een van de 5 officiële Omega reparatiebedrijven vlak in de buurt hoef je je om originele onderdelen geen zorgen te maken. Tel daar bij op het geweldige vakmanschap en de uitstekende service en ik wist dat deze Seamaster weer helemaal tip top zou worden.

Tezamen met een mooi gevlochten bandje uit die tijd maakt me een blij mens :wink:

mvg

Dat kan ik me voorstellen. Die is weer prachtig geworden!(tu) Veel plezier ermee:)

Gefeliciteerd Frans(tu) Welkom bij de OS600 club!
Ik weet zeker, als ervaringsdeskundige, dat je hier erg veel plezier van zal hebben.
Het is door zijn eenvoud een schitterend horloge.
De band lijkt me ook heel goed staan. In de jaren '60 hoorde hier ook een zwarte band op.
Nogmaals proficiat en veel plezier met de fraaie aanwinst!

Zeker mooi geworden, vooral met de gevlochten band (tu)

Heel mooi zeg en alles weer origineel, tot het glaasje-met-logo aan toe. Die kleine details maken deze tijdloze Omega’s zo prachtig vind ik. Gefeliciteerd! (tu)

De eenvoud sprak me het meest aan Tom, een Junghans Max Bill heeft er wel iets weg van en dat vind ik ook prachtige horloges maar te nieuw voor mij. Voor een horloge van 47 jaar ziet ze er nog heel best uit, ook het uurwerkje is in een perfecte staat maar had wel een service nodig wegens een lage amplitude.

Hier een plaatje van het cal. 601 uurwerkje voor de service:

@ allen, bedankt voor jullie reacties (tu)

mvg

Prachtig Frans, moet ik eerdaags eens in het echt zien !

Is goed Leen, geef maar een seintje dan neem ik 'm mee als ik jouw verzameling eens kom bewonderen :wink:

LeenV Schreef:

Prachtig Frans, moet ik eerdaags eens in het echt
zien !

Een 600 wil ik ook nog eens! W&V ook bij mij in de buurt en al een goede ervaring gehad. Heb al een Seamaster maar dan in quartz en tja, qua charme…

Hallo Frans,

Wat een beauty geworden zeg , hij was al mooi maar nu is hij helemaal geweldig.

Blij dat ik hem aan jou verkocht heb,hij heeft nu weer een nieuw leven voor de boeg.

groeten!

Alle credits zijn voor W&V hoor,
ik heb 'm alleen gebracht, betaald en opgehaald :wink:
Nogmaals bedankt, ik ben er reuze mee in mijn schik!

mvg

gekkehuus Schreef:

Hallo Frans,

Wat een beauty geworden zeg , hij was al mooi maar
nu is hij helemaal geweldig.

Blij dat ik hem aan jou verkocht heb,hij heeft nu
weer een nieuw leven voor de boeg.

groeten!

Dit blijven prachtige horloges waar je iedere keer weer hebberig van wordt!
Hij ziet er prachtig uit en zoals al gezegd, prachtige combi met de band.
Veel plezier ermee, Frans!!!

Dank je wel Brutus (tu)

Erg mooie Omega, gefeliciteerd.