Seamaster Chronograaf jaren 70

Hoera! Als aanvulling op de drie andere Omegaatjes (Speedy 321, Broad Arrow en 28.10 RA Hamerautomaat) dan nu deze Seamaster uit de jaren 70. Een foto van voor en een van na de makeover door ‘mijn’ Omega tovenaar uit Heerlen. Het horloge wordt nog volledig waterdicht gemaakt zodat ik ook eindelijk onder de douche weet hoe lang ik er al sta…
Voor:

Na:

Heel mooi…

Veel doucheplezier,

Hans Mennink

mooi hoor ook zonder douche.
gr oscar

Wat een beauty, gefeliciteerd, draag hem in goede gezondheid.

Ruud

Dank voor de goede wensen, maar de Majesteit hier thuis vindt dat ik nu toch effuh moet dimmuh… Wordt lastig…

mooie klok , en aparte kleur stelling …(tu)

zeer aparte klok, veel plezier ermee

een truucje voor thuis tbv dominante vrouwtjes is meestal om te zeggen
dat je hem net terug hebt van een kleine reparatie maar dat je toch baalt van
de 15 euro kosten :slight_smile:

gemiddeld 5 kleine leugens / of kleine aanpassingen per dag was het toch

Mooi horloge maar is deze niet eerder op dit forum geweest met wat voor type ect dit was en als ik me goed
heb was deze laast te koop aangebode op marktplaats iemand uit soesterberg??
In iedergeval veel plezier ermee toch iets apart en anders dan de andere omega modelen.
Groet thomas

Is wel op het forum geweest met de vraag wat het was, maar die op Marktplaats staat er nog. Op Ebay DLD staat er ook nog een.

Prachtig. Ik vind dit soort jaren 70 horloges echt heel mooi. Die tovenaar in Heerlen kan er ook echt wat van.

hcptdg Schreef:

  1. Een foto van voor en een van na de makeover
    door ‘mijn’ Omega tovenaar uit Heerlen. Het

Hallo, ik woon in de regio en houd me een goed adres graag aanbevolen. Mag ik weten wie de tovenaar is?

Ja hoor ik stuur je een PB!

Mooie Omega !

Van harte, heel mooi. :slight_smile:

Alweer een hele mooie Omega, ziet er heel goed uit. (tu)

Volgens mij woon ik heel dicht bij die Omega tovenaar in de buurt.

Ik kom wel eens naar jouw Seamaster kijken als ik op de fiets aan het klimmen ben…:D:D

Altijd welkom, wel even bellen, stuur maar een PB.