Seamaster gevonden :)

Eigenlijk heb ik een haat-liefde verhouding met deze Omega…
Geen geschroefde band, gekke heliumventiel en geen datumpuist, maar toch; elke keer als ik er weer eentje zag in de vitrine van de juwelier vond ik hem iets hebben, een soort charme.
Niet zoals een Rolex, waarbij de helft van je vriendenkring denkt dat hij uit een of ander vakantieresort komt, maar meer de looks, de wijzerplaat met de kenmerkende golfjes.

Dit is mijn derde SMP, de eerste was een automaat maar geen Co-Axial, snel weggedaan, de tweede een quartz, ook geen klik mee, die was met een week verkocht aan een vriend van me.

Eigenlijk keek ik ook voor de nieuwe keramische SMP, maar op de een of andere manier kreeg ik daar totaal geen klik mee, het enige wat ik makkelijk vond was de geschroefde band.
Daarom was ik blij verrast dat S&C nog eentje nieuw in de stickers ergens had liggen, en deze heb ik dus vanmiddag opgehaald.

Hierbij een foto van mijn laatste aanwinst, het zal dit keer meer liefde dan haat worden :slight_smile:

mooi mooi :slight_smile:
hoop voor jou dat het niet snel haat wordt :stuck_out_tongue:

Gefeliciteerd!! (tu)

Ik heb ongeveer hetzelfde gevoel als jij bij deze Seamaster. Ik kan maar niet wennen aan de band…

Groet, Glenn

Fraai!

Hele goede keuze, ben zelf ook zeer blij met die van mij. Ik heb er ook aan moeten wennen maar die van mij gaat echt nooit weg.

3 keer is scheepsrecht, maar nu merk ik wel dat ik een soort van rust heb met horloges.
Overduidelijk ben ik gecharmeerd van duikhorloges, mijn oude Aerospace was wel leuk, maar die functies die erop zitten gebruik je eigenlijk niet, het was meer speelgoed dan horloge imho.

Deze Seamaster heeft wel datgene wat ik wilde; automaat, blauwe plaat (was een must!) en een eigen uurwerk.

Schitterende aanwinst! Veel plezier ervan:)!

Top Robbie (tu)

Thanks!

Proficiat! Vind ik ook een mooie Seamaster! Ben er nog op naar op zoek. Mocht ie ooit geflipperd worden, dan hou ik me graag aanbevolen.

Mooie seamaster! Veel plezier ermee!

marnix.moed Schreef:

Proficiat! Vind ik ook een mooie Seamaster! Ben er
nog op naar op zoek. Mocht ie ooit geflipperd
worden, dan hou ik me graag aanbevolen.

hm… nu ik t zo teruglees klinkt t wat… hebberig. zo is het zeker niet bedoeld. hoop dat je er heel veel plezier mee hebt.
maar mocht ie onverhoopt geflipperd worden, dan hou ik me graag aanbevolen.

Gefeliciteerd Rob! Mooi hoor!

Een horloge met een geheel eigen karakter/stijl. Mooi hoor, gefeliciteerd!

@ Marnix, hahaha, ik weet dat je het niet zo bedoelde :wink:
Wie weet in de toekomst, dan ben je de eerste die het gaat horen, S&C heeft overigens nog wel een zwarte Co-Axial NOS liggen, de GMT wordt wel nog steeds geproduceerd.

Dank allen voor de felicitaties overigens! :slight_smile:

Misschien kan je na drie exemplaren nu zeggen dat het toch liefde op het eerste gezicht was ?
Ik vind hem prachtig, gefeliciteerd.
Harold

Rob76 Schreef:

@ Marnix, hahaha, ik weet dat je het niet zo
bedoelde :wink:
Wie weet in de toekomst, dan ben je de eerste die
het gaat horen, S&C heeft overigens nog wel een
zwarte Co-Axial NOS liggen, de GMT wordt wel nog
steeds geproduceerd.

Dank allen voor de felicitaties overigens! :slight_smile:

neh, moet echt de 2220.80.00 zijn. die vind ik leuker dan de zwarte, gmt of smpc.

marnix.moed Schreef:

Rob76 Schreef:


@ Marnix, hahaha, ik weet dat je het niet zo
bedoelde :wink:
Wie weet in de toekomst, dan ben je de eerste
die
het gaat horen, S&C heeft overigens nog wel een
zwarte Co-Axial NOS liggen, de GMT wordt wel
nog
steeds geproduceerd.

Dank allen voor de felicitaties overigens! :slight_smile:

neh, moet echt de 2220.80.00 zijn. die vind ik
leuker dan de zwarte, gmt of smpc.

+1!

Hadden ze er nog meer bij SC?(a)

Ricosub Schreef:

marnix.moed Schreef:


Rob76 Schreef:



@ Marnix, hahaha, ik weet dat je het niet zo
bedoelde :wink:
Wie weet in de toekomst, dan ben je de eerste
die
het gaat horen, S&C heeft overigens nog wel
een

zwarte Co-Axial NOS liggen, de GMT wordt wel
nog
steeds geproduceerd.

Dank allen voor de felicitaties overigens! :slight_smile:

neh, moet echt de 2220.80.00 zijn. die vind ik
leuker dan de zwarte, gmt of smpc.

+1!

Hadden ze er nog meer bij SC?(a)

de smpc die he zo leuk vind zullen ze dr vast hebben.

Helaas, was echt de allerlaatste die ze in voorraad hadden, ze hebben er nog 3 liggen met een zwarte plaat, maar daar is de vraag bijna niet naar.
In het buitenland (chrono24) heb ik wel een blauwe NOS Co-axial zien staan, maar reken op rond de 3K ervoor.