Hoi , ik ben een nieuweling hier op het forum
Ik heb enkele vintage horloges gekregen vanuit de familie ( die niemand echt wilde , )
Kheb hier al wat topics gelezen , en amai , er zitten hier heel wat mensen met serieuze kennis van zaken …denk ik hihi.
Deze omega seamaster zat er ook tss en lijkt goed te werken op eerste zicht…kunnen jullie me er iets meer over vertellen , ouderdom, type,ev waarde please
Jaren 60’, caliber 565. Voor exacte jaartallen dien je de caseback te openen met een rubberen bal en dan kun je het jaar opzoeken aan de hand van het serienummer.
…thanks …enne openen …denk niet dat deze vrouw het voor mekaar zal krijgen , mss eens proberen , loll
Wat een topper !
Ja hé…Vind die wel cool met de metalen band
En voor de verandering eens goede foto’s
Niet zomaar wegdoen is best wat geld waard…zeker met die band
Nee niet doen.
Had die foto’s in recordtempo getrokken voor chrono 24 watch herkenner…maar ben niet zo veel wijzer geworden …daar werd het uurwerk herkend als een omega seastar deville …en dat is ie toch niet ? …en hoeveel denk je , waarde ? …btw ik zal hem maar niet zelf openmaken dan
Jij ook niet want hij staat zo te zien al te koop of niet? (
)
Neen staat niet te koop …momenteel toch nog niet …ben nog aan het uitmaken of ik die als vrouw kan dragen , nu en dan eens passen en bewonderen ,
Zéker! Heel cool bij een dame.
Dames (en heren) horloges zijn tegenwoordig groter dan vroeger. Dit oudje kan zeker inmiddels heel erg goed bij dames (en heren) hoor.
Voor een vrouw…op een goede gekozen gekleurde alligator band (turquoise bv) erg fraai!
Heb eens gekeken naar die turquoise armband , maar is zonde om de metalen armband eraf te doen denk ik …en ik draag zelden of nooit horloges met lederen bandjes …die vindt ik niet zo lekker zitten
Die band is gaaf zeg. Deze Omega Beads of Rice (BOR) band alleen is al enkele honderden euro’s waard. Zeker niet in de vuilnisbak gooien als je er een andere band opzet dus
Dan zou ik hem mooi orgineel houden. Mooi horloge, die generatie staat ook als erg degelijk bekend! Lekker zelf houden, een keer onderhoud laten doen, en af en toe dragen.