Seamaster only II

Binnenkort hoop ik mezelf ook te kunnen melden met een Seamaster. Nog even geduld, maar ben bezig met de aanschaf.

De Seamaster was voor mij, opgroeiend in de 90’s een horloge wat altijd hoog op het lijstje heeft gestaan, maar op de een of andere manier er nooit kwam. Heb wel een planet ocean gehad, maar nooit een traditionele Seamaster. Nu na de verkoop van wat anders lijkt het er dan toch echt van te komen.

Zodra het rond is en horloge binnen zal in jullie spammen met foto’s en vragen.

Tot die tijd lees ik lekker mee.

4 likes

Succes met de aanschaf, ik hoop hem hier binnenkort te zien👍

1 like

18 likes

13 likes

21 likes

Heeft iemand enig idee wanneer de 38mm aqua terra komen bij de AD’s? Die met die kekke kleurtjes. Of zijn deze er al??

Deze dus:

3 likes

Nog niet gezien, volgens mij hebben ze echt de plank misgeslagen met het introduceren van de nieuwe collectie nu het al 10 maanden geleden dat het persmoment plaatsvond.

Ja vind ik ook. Op de site staat soon available in stores.

Ben wel benieuwd naar dit model met name die oranje, tweede van rechts. Voor vrouwen hebben ze mooie 34mm in roze. Erg gave horloges als je het mij vraagt!!

Dan nog maar een fotootje van het huidige model

10 likes

Ook lekker hoor

1 like

18 likes

Lekker in het zonnetje vanmiddag…

18 likes

26 likes

Vandaag terug op de stalen band. Helemaa happy met m’n aankoop en ga snel een NA topic maken.

16 likes

NA topic is een feit:
https://www.horlogeforum.nl/t/na-een-ware-klassieker-mijn-nieuwe-omega-seamster-professional-2531-80/437635/2

1 like

Matchy watchroll met de Seaweed

15 likes

Schoentjes gepoetst :smiley:

12 likes

10 likes

12 likes

Tijd voor lunch :rofl:

13 likes