Seamaster only II

:joy: toen ik de foto poste viel mijn oog er ook op, datum staat ondertussen juist… mocht een no date geweest zijn voor mij 🫣

12 likes

Daar hoop ik ook nog steeds op. :smiley:

1 like

Deze is no date & no helium valve, maw perfect voor mij;

12 likes

Enkel de nekton en James Bond/007 versies zijn 42mm no date denk ik

Geen idee of een dial swap met bv een nekton mogelijk is, vrees ervoor officieel en de nekton is dacht ik qua dial ook omgekeerd (dial mat, waves glanzend) nog niet irl gezien

Stoort mij eigenlijk niet hoor, dankzij positie op 6 is de symmetrie bewaard gebleven

Is al 7 maand mijn daily, had ook de Yema meegebracht op vakantie voor op het strand maar ja je hebt gezien hoe dat afgelopen is :wink:

Wel netjes afgespoeld eens terug in het vakantiehuis en zal bij thuiskomst eens de band onder handen nemen… hebben jullie tips om deze te reinigen?

En hoe zit het bij jullie eigenlijk met de seamasters… daily’s of safe queens?

2 likes

Gewoon doen, ze zijn top😉

1 like

dit is een oprecht leuke uitvoering.

2 likes

Thnx! Ja uit 2008 geloof ik en wordt niet genoeg gedragen eigenlijk… 40,5 en niet te dik dus eigenlijk ideaal. En een winaar vwb lume! Behalve de niet verstelbare band. Of te lang of te kort…

1 like

Dit betreft een Peter Blake chrono denk ik?

ai ja dat is balen. In de zomer iets te groot, in de winter iets te klein.

Bij deze zitten godzijdank halve schakels…

4 likes

Zou eens na kunnen vragen voor verstelbare sluiting.
Vaak zijn er originele passtukken voor de nieuwere sluiting

2 likes

Is de groene Seamaster eigenlijk al eens ergens gespot?

1 like

Ideaal vakantiehorloge voor in Noorwegen :heart_eyes:

16 likes

13 likes

De perfecte one watch collection :ok_hand:t2:

18 likes

Mooie foto :ok_hand:

2 likes

bij pertijs Breda nog steeds niet gearriveerd die groene Seamaster

2 likes

Op de rode Zealande :v:

15 likes

10 likes

15 likes


Vandaag mijn aqua terra om op leer.

7 likes

Hallo Seamaster eigenaren

Ik wil dus een 300M 42mm blue ceramic kopen echter vroeg ik mij af wat jullie van het volgende vinden.

Ik heb ca 17cm polsen een 41mm seamaster zat als gegoten. Ik vroeg mij af of er hier mensen zijn die beide modellen hebben gehad en hoe zij het verschil ervaren.

Ik weet dat de 42mm een stukje dikker is en een langere lug to lug heeft. Wellicht zijn er leden met ong dezelfde polsmaat :smiley:

2 likes