Seamaster only II

Ik draag de mijne met 15.5cm. Heb wel een vrij platte pols. Heb geen overhangende lugs, maar hij is wel zwaar op de band.

Draag hem graag en vaak.

4 likes

Dit is alvast een bemoedigend signaal :smiley: heb je toevallig nog ergens een wristshot?

1 like

Is wel echt het maximale wat ik kan hebben.

14 likes

ik heb dunnnere polsen en vond hem helemaal prima, het is natuurlijk een duiker dus beetje aanwezig mag wel.

2 likes

Dit gaat nog prima

Dan moet ik nu alleen nog de seamaster zelf vinden :smiley: tips zijn welkom

2 likes

🙋

Reden voor verkoop: geld nodig om mijn bammetjes te besmeren helaas 🥲

2 likes

Kan niet wachten om over 6 weken er ook één op te halen bij een AD :smiley: :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Ken makkeluk hier op 16,5 plat cinderellapolsje en rubbâgh. Op staal komt ie mijns inziens ietsie kleiner over.


Edit jeemig wat n cool ding eigenlijk

14 likes

Eentje van deze week :blush::sunglasses:

17 likes


Mijn NA. Fors op mijn pols maar ik vind hem zo mooi!

16 likes

Zwart is ook prachtig al gaat mijn voorkeur uit naar blauw

1 like

Nondeju gaaf ding!

1 like

Precies. Mijn polsen van iets meer dan 16cm zijn gelukkig behoorlijk plat. En ik heb besloten gewoon te dragen wat ik mooi vind. Als een horloge lekker draagt dan draagt ie lekker. Punt.

9 likes

Dat is hij ook

8 likes

Seamaster Sedna blauw … ik blijf je trouw (voorlopig)

De nieuwe Superocean en de nieuwe Tudor Ranger brengen minder emotie los dan deze chique suiker

16 likes

Mooi man! Gefeliciteerd

2 likes

Yup… heb ook 17cm is perfect

Ik kwam van een OP1500 als daily (34mm) maar went heel snel

Bekijk altijd het horloge op je pols in een spiegel dan krijg je een veel beter beeld (heb hier trouwens ooit zo een foto gepost)

Edit foto teruggevonden

8 likes

Prachtig :heart_eyes:

1 like

5 likes

Na een paar weken met een IWC Pilot of Speedmaster rond te hebben gelopen de SMP maar weer eens omgeslingerd.

15 likes