Seamaster only II

De Seamaster heeft een kleurloze coating waarin je krasjes heel moeilijk ziet. Onder fel licht en schuinhouden van het glas kun je soms iets zien, maar that’s it.

1 like

Ah op die manier, ik bekeek het van de kant wel of geen AR coating.

2 likes

De James Bond versie heeft geen coating aan de buitenkant.
Dat is toch logies.
Weet je wat James Bond allemaal moet doorstaan?
Dan heb je zo een kras in het glas!

2 likes

Haha geeft niet. Had op de Omega site idd gezien dat het wel gaat om dubbele AR coating.

Zat ff te loeren op chrono24. Staat er een te koop in NL voor 4650 in de stickers. Is dit iets wat jullie zouden doen? Heb nog nooit zaken gedaan via chrono24 maar ben toch wat huiverig ofzo…

1 like

Er staan er hier ook enkele in het blauwe deel…

zoeken wat leverancier of juwelier is en dan zo contacten. chrono dan toch niet nodig

TK: Omega Seamaster 300M Co-Axial - Horlogemarkt (horloges) - Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges @Stuntar

1 like

Chrono 24 Is wel beter voor je bescherming Dus waarom niet via Chrono Doe ik ook wel. Gaat goed. Als jij het binnen hebt dan krijgen ze past hun geld.

1 like

als je hier op het forum zoekt op die juwelier kom ik alleen maar positieve verhalen tegen dus lijkt me vertrouwd. wel even checken hoe het met garantie werkt e.d.

ja maar wat is vertrouwder dan er even langsrijden en een deal sluiten?

1 like

Dat is waar. Maar binnen nl kun je ook vaak op adres langs

Bedankt, maar ik heb m’n zinnen gezet op een witte.

Ja wat ik me vooral hardop afvraag is hoe kan een horloge met een listprijs 6100 euro bij hun 1500 minder kosten, nieuw in de stickers. Wekt dat bij jullie geen argwaan?

1 like

witte staan er in t blauw ook 2

nee dat kan zomaar gebeuren grijze markt. het is daarnaast een partij die in NL zit dus ik zou me daar niet zo’n zorgen over maken.

maar goed, een jaar geleden zat ik in het zelfde schuitje als jij nu en toen dacht ik er ook nog niet zo makkelijk over. dus je moet voor jezelf denk ik nagaan wat een officiele dealer jou waard is. bij een AD kan je in de regel ook nog een aardige korting onderhandelen.
Wellicht helemaal nu er best een aantal het officiele dealerschap gaan verliezen en ze misschien met voorraad komen te zitten ( maar dat is mijn eigen conclusie, geen idee of dit zo in de praktijk gaat werken)

Niet. Ik heb ook net een nieuwe witte gekocht. De prijs van E 6100,00 is nog niet zo lang. dus oude voorraad. Wil je nieuw ?
Bij deze in Emmen Omega Seamaster Diver 300M 210.30.42.20.04.001 Master Co-Axial… voor € 4.650 te koop van een Trusted Seller op Chrono24

1 like

ja dat is diegene waar Joost het over heeft he…

1 like

Juwelier Kremer Emmen
Dat is toch wel vertrouwd Ander gaat hij het toch halen!
Ja zie het nu ook.

2 likes

:rofl: ja dat was mn punt ook

1 like

5 likes

11 likes