Blauw wit
vandaag
Mijn pols had overigens niet veel kleiner moeten zijn want dan zou de grootte van de sluiting icm de starheid van de band wel een probleem worden.
Je kan hem soepeler krijgen.
Met de omvang van mijn pols zit hij erg comfortabel dus voor mij niet nodig. Voor potentiële kopers goed om te weten
Binnenkort hoop ik mezelf ook te kunnen melden met een Seamaster. Nog even geduld, maar ben bezig met de aanschaf.
De Seamaster was voor mij, opgroeiend in de 90’s een horloge wat altijd hoog op het lijstje heeft gestaan, maar op de een of andere manier er nooit kwam. Heb wel een planet ocean gehad, maar nooit een traditionele Seamaster. Nu na de verkoop van wat anders lijkt het er dan toch echt van te komen.
Zodra het rond is en horloge binnen zal in jullie spammen met foto’s en vragen.
Tot die tijd lees ik lekker mee.
Succes met de aanschaf, ik hoop hem hier binnenkort te zien👍
Heeft iemand enig idee wanneer de 38mm aqua terra komen bij de AD’s? Die met die kekke kleurtjes. Of zijn deze er al??
Deze dus:
Nog niet gezien, volgens mij hebben ze echt de plank misgeslagen met het introduceren van de nieuwe collectie nu het al 10 maanden geleden dat het persmoment plaatsvond.
Ja vind ik ook. Op de site staat soon available in stores.
Ben wel benieuwd naar dit model met name die oranje, tweede van rechts. Voor vrouwen hebben ze mooie 34mm in roze. Erg gave horloges als je het mij vraagt!!
Ook lekker hoor
NA topic is een feit:
https://www.horlogeforum.nl/t/na-een-ware-klassieker-mijn-nieuwe-omega-seamster-professional-2531-80/437635/2