Seamaster only II

9 likes

14 likes

11 likes

Intiem dichtbij :green_heart:

9 likes

Seamaster blijft mooi binnen met dit weer :coffee: :green_heart: en niet omdat het horloge de regen vervelend vindt…ik vooral :yum:.

8 likes

Het is gelukt, thanks! Ga ik vaker naar toe denk ik!

Alsnog een beetje zon :sun_with_face: :green_heart:

8 likes

Seamaster in z’n element. In dit geval een Rainmaster

9 likes

Ik zag de groene gisteren in de etalage van de AD. Met dit weer was het echt net een zwarte, ik had het eerst gewoon niet door. Wel fraai hoor.

1 like

in 1968 wisten ze al wat een integrated bracelet was :slight_smile:
Seamaster 168.023

6 likes

Klopt helemaal, erg afhankelijk van het licht. Groen genoeg in de zon zo? :stuck_out_tongue_winking_eye: :green_heart:

7 likes

Om de pols van mijn lieve vrouw ! Dit oudje loopt als een zonnetje en ziet er nog heel goed uit !!

8 likes

11 likes

Zeker!

1 like

:green_heart:

11 likes

Weer terug van service beurt en loopt weer als een zonnetje.

9 likes

Complete service, zo ja wat heb je teruggekregen aan onderdelen kroon/wijzers en uurwerk items?

Alleen uurwerk schoon laten maken aangezien het steeds vast liep na een half uur na opwinden. Case dus niet gepoetst, kwam erachter dat schoonvader van collega oud-horloge maker is en was een een vriendenklusje voor 250e.

Wellicht over 10 jaar een grote beurt laten doen, zit een kras in de AR coating en kleine speling in duikring toen m’n zoontje het 8 jaar geleden in de badkamervloer liet stuiteren, maar is ook wel weer een leuk verhaal als ik het overdraag aan hem :slight_smile:

2 likes

:wave: :green_heart:

10 likes

Leuke display met de nieuwe Seamasters.
Preview only, ze beginnen Rolex na te doen. 20230805_153310|666x500