Bij het neuzen op mp kwam ik de originele zwarte rubber band met vouwsluiting tegen voor de Seamaster 300M professional. Mooie deal kunnen maken en net opgepikt niet al te ver weg.
Ik had dus hem dus al op rubber en dat was super. Maar dit is nog wel een schepje er boven op. zit heerlijk zo en aangezien ik hem dagelijks draag is het ook wat vlotter om doen en minder kans op vallen etc.
De originele zal ik wel verkocht krijgen, dan valt de investering ook mee (maak ik mezelf wijs haha )
Oeh, gewaagd. Maar kan hij hebben lijkt het.
Op ‘t randje… andere straps passen er net iets beter op
Voor de liefhebbers van zeldzaam of no date versies: Ik zag op WatchCrunch deze uitvoering van de Seamaster professional voor deense militaire duikers.
https://www.watchcrunch.com/Grandcruwatches/posts/never-seen-this-omega-before-i-m-guessing-45054
Zonder datum staat toch echt beter eigenlijk.
Voor het Zwitserse leger hebben ze blijkbaar ook een uitvoering uitgebracht van 300 stuks, ref 21030422001003. Lijkt dus enkel een verschil in caseback:
Ontzettend gaaf, ik had hier nog nooit van gehoord. Ik heb wel eens iets gezien van rolexen met inscriptie voor SAS oid, maar dit niet. Het levert mooie versies op zo. Als de smp zonder datum leverbaar was geweest had ik dat zeker gekozen (ja ik ken uiteraard de keramische, Bond en tricolor etc).
WOWW
Dit is me toch een beauty, hè.
Ik ben er zelf nog steeds zo blij mee…
Oew Jah rubber met folding clasp, hele fijne band op die manier, wat was je er voor kwijt als ik vragen mag?
Ben nog steeds heel blij dat ik die ook heb
Haha dat ga ik hier niet neerzetten, maar nieuwe kost je bij de dealer ~600 euro……dure upgrade dus, de gewone met gesp is ‘maar’ 360 euro……
Prijsverschil is vooral de gesp vs. klem overigens, de rubber bandjes zin in beide versies ~300 euro.