Seamaster only II

Omega All The Way

1 like

Hij is nog een beetje te jong om nu al weg te doen. Januari 2021 :grin:

1 like

Heerlijk!!! Lekker shinen deze zomer!

1 like

Die lume plots knallen er enorm uit op de witte plaat. Echt top!!

1 like

ja dank je ! Stond bij mij ook met stip bovenaan. Nog een keertje een leuke strap of band uitzoeken voor de afwisseling. Die van jou past er echt goed bij!

Naast een berg nato’s sinds vorige week ook een mooie leren band en een tropic. Ik ben klaar qua banden voor deze

11 likes

Betse forummers.
Ik ben nog redelijk nieuw op het forum en heb gezien mijn iets of wat gebrekkige kennis betreffende Omega’s advies nodig.
Het betreft een Omega Seamaster Two Tone uit 1955
Handopwind

  • Model : Seamaster
  • Referentie : 2759-10SC / 2761
  • Uurwerk : handopwinder
  • Caliber : 410/420
  • Materiaal kast : Staal
  • Materiaal band : Vrijwel nieuwe hagedissenleren band
  • Materiaal glas : nieuw origineel Omega kunststof met logo
  • Diameter kast (zonder kroon) : 34mm
    Horloge komt van een verzamelaar restaurateur en komt met 3 maanden garantie.
    Ik ben met name geïnteresseerd omdat dit horloge hetzelfde geboortejaar heeft als ik.
    Horloge is te vinden op MP kost vraagprijs 799,= hele Euris

Ik heb ergens gelezen dat je bij een volledig gerestaureerd horloge op moet letten op de dial, en omdat dit horloge er waarlijk perfect uitziet wil ik jullie verzoeken om je licht er eens op te laten schijnen

1 like

Minimaal een slechte redial, als je alleen maar naar de “12” kijkt… ik zou m links laten liggen.

1 like

Mooi, waar is die suede van?

1 like
1 like

Ik kan hier alleen maar van leren hé, Nu ik zo kijk had de 1 en de 2 een ietsiepietsie uit elkaar moeten staan of zo?

Ze hadden, bijvoorbeeld, de 1 iets hoger of de 2 iets lager mogen plakken…

Ah oké, ik moest de foto even danig vergroten, maar ze liggen inderdaad niet op één lijn :confused:

Tadadadaaaa.
Tijd voor een zomers bandje :white_heart: :black_heart: :white_heart: :sun_with_face:

20 likes

Hier word ik nou vrolijk van :+1:t2:

1 like

Past dat goed?

1 like

Wat past goed?

Sorry beetje onduidelijk, sm Zaelande rubber op een speedy

1 like

Het past maar aan de onderkant moetje hem bij de lugs iets opvullen waardoor de band aan de bovenkant tegen de kast aan blijft. Heb voor de test er een klein stukje opgevouwen papier tussen gedaan


6 likes

:orange_heart:

18 likes