Seamaster only II

By far m’n meest gedragen horloge de laatste maanden. Had ik bij aankoop nooit verwacht.

16 likes

He or she? :laughing:

3 likes

Na 3jr toch maar weer een Seamaster in bezit…nu een keer geen PO (na 4 pogingen :grimacing:)

12 likes

14 likes

13 likes

Prachtige foto!

1 like

:smiley:

13 likes

Vaak zijn horloges erg fotogeniek maar vallen dan tegen aan de pols.
Deze Seamaster is pcies andersom, minder fotogeniek maar in het echt een verrassing :star_struck:

Erg blij mee :sunglasses:

11 likes

Kan ik mij in vinden. :smile: Gaaf ook op de stalen band. :ok_hand:

1 like

Ja echt een verrassing. Heb meermaals Planet Oceans gehad en nooit naar 300m gekeken.
Dit was ook wel een impulsaankoop :upside_down_face:
Zondagmorgen wist ik nog niet dat ik zondagmiddag een horloge ging kopen waar ik niet naar op zoek was :see_no_evil:

12 likes

Altijd leuk zo’n positieve verrassing. Qua afmetingen en gewicht ook een stuk prettiger om de pols vergeleken met de PO.

Ik heb getwijfeld mijn 300M op rubber in te ruilen tegen de versie op staal, maar denk op rubber toch wat fijner draagt. En vind de look ook net zo super.

En ja zo’n zondag impuls aankoop… :sunglasses: :grin:

3 likes

Definitie van een impulsinkoop op een gemiddelde zondag a la @daffie

mjeh, ik tik ff 4k af… ben ik weer een weekje (of 2) zoet :rofl:

Ik vindt het prachtig. Doe mij toch maar de zwarte versie over blauw maar allebei zijn ze bloedmooi.

2 likes

Is een 42mm dus perfect op rubber.
Erg mooi :ok_hand:
Mijne is 41mm maar met stalen band komt hij in de buurt van een 42mm PO qua gewicht.
Maar draagcomfort is beter.

2 likes

Haha nou zo makkelijk doe ik niet met 4k. Maar impulsief handelen ja dat is mij wel vertrouwd idd. :sunglasses:

3 likes

Ja ik denk idd ook dat mijn 42mm versie wat te fors zal aandoen op staal…hoe mooi en stoer de look ook is. Plus zeker aan de zware kant…té zwaar naar mijn smaak.

Vermoed dat draagcomfort van jouw 300M beter is vergeleken met een PO vooral ook omdat de PO een stuk dikker is en daardoor wat top-heavy kan zijn?

2 likes

Mijn bijdrage aan seamasters:

300mc en 300m op dit moment in bezit. PO’s waag ik me niet meer aan… of het moet een oranje 2500 in 42mm zijn…

17 likes

Dit is volgens mij het grootste probleem met de PO. Doordat die dik is, moet de band echt perfect zitten of het ding begint rond te dansen. Qua gewicht zit er iets tussen maar het lijkt me vooral de dikte te zijn.

Nu goed, op rubber vind ik die PO (42mm, 8500) best te pruimen. Het zou zo perfect mijn horloge voor elke dag kunnen zijn. Op staal is het afhankelijk van de dag, maar ik vind het een mooie look dus ik wissel nog wel eens.

1 like

Mijn Seamaster icoon. :grin: Ziet er toch niet uit als een horloge van >20 jaar oud? :100:

15 likes

Prachtige set voormalige Seamasters. :ok_hand:

@Petteflet prachtig exemplaar. :ok_hand:

1 like

13 likes