Seamaster only II

Was te klein…en ik vond 'm wat saai aandoen.

1 like

Dit blijft toch wel zo lekker… :sunny:

20 likes

:heart_eyes: :white_heart:

1 like

9 likes

14 likes

15 likes

Uitermate stijlvolle combinatie :ok_hand:

1 like

:pray: Thanks

Hi kenners van het forum,
Sinds vandaag de hele trotse eigenaar van een PO :smiling_face_with_three_hearts:. Deze was al bekend hier op het forum, en nu dus bij mij om de pols.

Heel blij mee. Ik ben nu aan het kijken naar een andere clasp met micro adjustment mogelijkheden.
Er zijn er meerdere en ik wil graag even checken of ik de juiste op het oog heb.

Volgens mij is de 117STZ001154 degene die ik wil hebben: 6 verstelstappen en geen dive extension.
Kan iemand bevestigen dat dit past svp? Bedankt vast :pray:

En nog een vraag: is er nu ook een vergelijkbare die in 3 stappen verstelbaar is? Dan is de clasp denk ik korter, wat ook mooi kan zijn.

In mijn bracelet zie ik deze nummers staan: 1590/867.

Ik heb even gezocht, maar eerlijk gezegd waren er zoveel hits, dat ik dacht dat ik het beter hier even kon vragen :grimacing:

Paar plaatjes natuurlijk!

20 likes

Proficiat

1 like

Vraag de grote omega man @Horloge24 even, die weet het en kan ze leveren tegen nette prijzen.

2 likes

Heb je hem weer? Supernais

1 like

Thx. :+1: Deze keer de blauwe. :sunglasses:

1 like

22 likes

16 likes

Hoe bevalt dat over de zwarte?

1 like

Gave foto! :slight_smile:

1 like

Zoveel beter. :ok_hand: De zwarte heeft een imo storend effect op de plaat. Het contrast tussen zwarte en lichte golfjes maken de plaat veel minder 1 geheel. De blauwe heeft dit niet…de lichte en donkere kleur golfjes zijn veel meer 1 geheel en dat maakt de plaat veel mooier.

Top foto zo!
Ik doe met je mee vandaag, met een foto van gisteren.

10 likes

Ziet er goed uit zo op de pols amigo ! :tada:

Zal m’n ogen en oren openhouden voor de clasp die je zoekt …

Genieten nu vd NA :blush:

1 like