Seamaster only II

Nee man, hij is al klaar!!! :blush:

28 likes

Een plaatje van mijn oudste Omega (1966) met een vers bandje, klaar voor de kerst.

11 likes

Damn, deze is cool :ok_hand::heart_eyes:.

Nieuw toegevoegd?

1 like

7 likes

Als het goed is deze week :slight_smile: de “oude versie” van jouw seamaster :slight_smile:

2 likes

Man man man wat vind ik die tof :ok_hand:🤷🏻. Gewoon een pareltje. Hier moet echt een superbanje op Willem :ok_hand:. Wat is de lugmaat?

Wat zou jij hier op knallen dan? Ik dacht aan een nato en ik heb een uncle seiko 1171 onderweg.

Niet echt mijn ding, heb ooit 1 keer een nato omgehad :joy::+1:. Toen was ik het binnen een paar minuten SAT

Wat is de lugmaat, 21mm is lastig maar 20mm niet.

Je moet mij niet als referentie nemen hoor, ben best gestoord wat banden betreft :joy:. Ik zou er een stuk of drie knallers op kopen. Paar voorbeelden

Kijk hier eens:

https://www.watchstyle.com/nl/leather/vintage/milano.html

3 likes

Die 2e gaat nog wel, maar ik vind leer er echt verschrikkelijk op :rofl:

2 likes

Ik niet, geweldig :joy::ok_hand:

Als ik wil zwemmen of duiken doe ik deze wel om

Verder zijn ook duikhorloges gewoon sieraden :ok_hand:

2 likes

Oh maar ik heb die mening ook niet vanuit een praktisch oogpunt hoor :wink: ik vind het gewoon niet mooi haha

1 like

Je hebt echt een pareltje toegevoegd, gefeliciteerd man.

Lekker experimenteren met bandjes, gaat wel goed komen. Nato vind ik cool staan bij andere mensen vooral zwart met grijscombi’s vind ik gaaf staan :ok_hand:.

Ook leren nato’s van Omega zelf zijn cool om te zien :ok_hand:

1 like

Thanks man! Ik ga idd eens het e.e.a. proberen komende tijd :slight_smile:

1 like

Deze is echt wel heel gaaf! :fire:

2 likes

This is the way :sunglasses:

6 likes

Yeahhhhh NA!!! Wat een ontzettend vet ding. Door het plexi een enorme vintage feel met de moderne degelijkheid. Nato staat er in mijn ogen echt perfect op! :heart_eyes:

30 likes

Wat een mooi ding, leuk dat er weer eentje is bijgekomen op het forum. Zelf heb ik de datum versie en daarvoor wat nato’s laten aanrukken en een zwarte leren band.
Foto’s volgen…

1 like

Dit is niet mijn kopje thee. Ik heb een uncle seiko 1171 band (al bijna 6 weken) onderweg :sweat_smile:

2 likes

Ik zag het al staan, om je nog meer te vervelen… het is een race-strap😉

Ik heb de 1171 er nu omzitten, zit prima en staat mooi maar het is wel echt zo’n oude rammelbak.