Seamaster only II

Helemaal mee eens!
50-jaar geleden dat ze ze zo maakten :grin::+1:

12 likes

Toch even shinen. Hier kan het, als het goed is! Na een aantal Camel Trophy’s, Seiko’s (van cheapo tot Premier) en Casio’s heb ik nu even doorgebeten en ben voor een serieuze automaat gegaan. Gisteren heb ik dus een spliksplinternieuwe Seamaster 300m opgehaald. Was FF slikken, maar wat een mooi ding zeg. Ik had er van tevoren veel over gelezen. Onder andere dat hij nogal groot en zwaar is. Ik vond dit heel erg meevallen. Hij is verre van saai, maar gelukkig ook niet zo heel shiny. Prijzig mag van mij, protserig niet. Nog een reden voor een Omega. Het idee is dat deze als erfstuk in de familie gaat blijven. Ik mag er nu van genieten en als ik er niet meer ben gaat hij naar mijn zoon, en vandaar weer door (als het goed is).

28 likes

Rubber band ook gekocht, komende dagen eens proberen…

Mooie aanwinst :ok_hand:

1 like

14 likes

Prachtige keuze!

Mijn eerste seamaster, erg blij mee!

12 likes

Elk details is toch echt af hoor… Die lume, de wijzers, die gelaserd plaat :heart_eyes:

22 likes

Gaaf horloge. Is dit zo een watchco?

1 like

Yessir!

1 like

Mijn Seamaster. Heb hem nu een jaar, en weet wel zeker dat deze nooit meer weg gaat. Vond zelf de grijze plaat van dit model het mooist.

15 likes

In welke prijsklasse zit deze tegenwoordig? Als ik deze wijzerplaat zie mis ik direct de Peter Blake.

Op HF is er pas een (op 1171 band) voor rond de 4k verkocht. Op C24 wordt het al snel een stuk gortiger :sweat_smile:

1 like

En wat voor een? Mooi! :partying_face:

7 likes

Eens op de speedmaster band gezet.

15 likes

7 likes

Het blijft een schitterend horloge

26 likes

12 likes

16 likes