Seamaster only II

9 likes

Nog maar eentje van de Seamaster 300M op het strand.:palm_tree::sunny::sunglasses:

7 likes

12 likes

Vandaag een goed aanbod gekregen van een juwelier, een nieuwe Omega seamaster 300 die hij op mijn rolex wilt inruilen, ik heb mij nog nooit met dit horloge bezig gehouden, maar vind het wel een mooi horloge, is dit een aanrader?
:grinning_face_with_smiling_eyes::+1:

Heb je ook foto’s van de horloges waar het om gaat?

1 like

Deze sub, en de omega is de Omega die blauw met grijze, zoals een foto terug., zelf heb ik geen foto hiervan.:joy:

5 likes

Ah oke

Jouw horloge heeft een marktwaarde van ongeveer 10k. Maar dat weet je zelf vast ook wel :+1:

1 like

Klopt ongeveer maar ik heb nog nooit eerder zelfs een seamaster in het echt gezien tenminste niet dit model met die bewerkte dial, alleen zojuist wat YouTube filmpjes gekeken, schijnt best een prachtig horloge te zijn, vond hem op foto’s ook mooi, maar heb me er nooit mee bezig gehouden, :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

De Seamaster witte dial met blauw net uitgebracht voor de OS2020 heeft mijn voorkeur, is het een ruil met extra cash voor jou?

1 like

Ik heb het wel eens gepast en bekeken

Maar heb gekozen voor de 300MC

7 likes

Ik ben voor de Trilogy gegaan maar voornamelijk omdat de HEV me niet aanstaat alsook de bracelet.

3 likes

Zo gaaf

11 likes

Ja, 5.5k bij de omega, die witte heb ik ook gezien, Tokyo versie, is nog mooier heb je gelijk in, denk echter niet dat hij deze heeft.:sob:

Ook mooi, maar het is een aanbod van de juwelier, ik wil weten of mensen die hem hebben over het algemeen tevreden zijn met hun keuze.:grinning_face_with_smiling_eyes:

Bezel vond ik goedkoop aanvoelen, maar kan aan mij liggen hoor, zeker niet te vergelijken met de bezel van de 300mc of de Sub.

1 like

Ik ben zeer tevreden. Ik heb er ook een rubberen band bij maar de bracelet is eigenlijk altijd prima. Ook met duiken/zwemmen.

7 likes

Dankjewel voor je reactie, zaterdag ga ik eens kijken ik vind hem toch echt wel mooi, maar ik ga ook kijken of hij aan zo’n Tokyo versie kan komen, die is echt cool.:sweat_smile:

1 like

De zon ging lekker onder vandaag :sunrise_over_mountains: :sun_with_face:

24 likes

10 likes

Ik ben helemaal in mijn nopjes met de Peter Blake quartz. Nu wil ik er graag een keurige rubberen band bij. Ik heb een voorkeur voor Vanguard, maar die levert alleen voor Rolex en Tudor. Dat is jammer. Ik ken Zealande, maar vind ik best duur en duurt vrij lang. Ik had de oranje op HF gezien, maar wil graag een zwarte.

Iemand prima alternatieven? Curved end is een must.