Wauw!!
Ik weet niet of dit misschien interessant is, wel een goede deal met OEM:
https://omegaforums.net/threads/rubber-on-deployment-clasp-for-sm300-20mm.132073/
Ik vind rubber met stiksels niet mooi. En ook teveel geld, los van het feit of het wel of niet een goede deal is.
Dat is wel een andere band dan de standaard band ook…
Dit lijkt meer een leder look… Vind ik persoonlijk minder sportief.
Het is dat de deployant niet 18mm is, anders had ik wel een voorstel gedaan aangezien het verscheping Frankrijk is en de vraagprijs (niet vast) in dollars is ondanks dat ik niet een Seamaster heb voor die band.
Lijkt enorm op de band van de Planet Ocean 8500 42mm … als twee druppels water zelfs. Geen idee of die op een Seamaster 300m past.
hij geeft aan dat het voor een Seamaster is:
“here for sale a rubber on deployment clasp coming from a SM300 like new barely used”
Ja, ik heb het gelezen Desalniettemin: buyer beware, ik heb deze configuratie van band nog niet op de seamaster gezien maar heb hem wel liggen voor op de Planet Ocean.
Ik heb met de verkoper gechat om meer te weten te komen: rubber 98000364 > Omega Seamaster c.8500 Planet Ocean 20mm ALL BLACK Rubber Strap
Deployant 94521813 > 18mm
Nou kijken of ik de gok wil wagen om set te kopen voor de deployant en los rubber proberen door te verkopen.
Mooi horloge, maar jammer van de nato band.
Zie ook veel mooie horloges met niet goed passende nato’s.
Kom op, zulke mooie horloges op een plastic bandje. Dat kan/mag toch niet?
Morgen eens kijken naar de seamasters, die witte is echt een super mooi horloge, ik ga eens proberen een Tokyo versie te scoren, kijken wat de juwelier kan doen en of hij deze heeft, is n.l. geen Omega dealer.
Jawel, ik heb 'm via van Baal besteld
Bedankt, ik heb hem inmiddels ook besteld.
Prachtig!
Ach na 10 jr op staal, vond ik zo een Nato wel verfrissend. En deze Omega Nato draagt veel lekker dan op staal, daarnaast geeft het mijn Seamaster een totaal andere look. Ik houd er wel van! Daarnaast vind ik ze op rubber ook erg gaaf. Maar ja, smaken verschillen.