Seamaster only II

Op deze foto zeker. Met normaal (zon-) licht is hij denk ik wel heeeel erg wit.

Wel heerlijk op een zongebruinde huid aan het zwembad.

1 like

Ik ben nog steeds dik tevreden met deze quartz. Pas voorzien van een nieuw hartje en tlc. Het mooiste vind ik dat hij het gewoon altijd doet, en spot on.
Hij is uit 2009, volgens mij een van de laatste.

11 likes

8 likes

Ik heb ook een quartz Peter Blake. Ik vind het inderdaad wel prettig. Ik draag hem niet zo vaak, daarom is het lekker dat hij altijd op tijd staat. En heerlijk dun, wat perfect past bij dit horloge.

2 likes

De Seamaster Planet Ocean op de heavy metal band😁

12 likes

11 likes

12 likes

6 likes

heb beschadiging op het glas van mijn PO zou dit de coating zijn ? , en zo ja wat is er aan te doen ?
Of moet ik het zo laten en ermee te leren leven !

2 likes

Voel je het als je met nagel eroverheen gaat?

Klopt. Zijn waarschijnlijk krassen in de coating. Je kan de coating evt weg polijsten.

Voel t niet ,het is alleen zichtbaar als onder een bepaalde hoek kijkt

Ok ! Met cape cod ? En dan heel het glas polijsten ?
Ik weet het als je het draagt is beschadigingen onvermijdelijk maar baal er toch stevig van !

13 likes

Ik zou zo niet weten wat je het beste daarvoor kan gebruiken.

Ik snap goed dat je baalt. Snap omega ook niet, dat ze de buitenkant ook voorzien van een coating.

tenor

Ik zou het laten vervangen 🤷🏻

1 like

Cape Cod werkt echt heel erg goed, pas echter goed op dat je de delen die je niet wilt polijsten goed afplakt, anders glimt straks alles, ook de delen die je absoluut niet wilt polijsten (spreek uit ervaring…:tired_face:)

Schitterend! Ik zou deze ook verkiezen tov de originele bracelet… Echt knap! Lijkt een ander horloge wel en die die witte uitvoering is natuurlijk ook :star_struck:

Forstner heeft deze ook uitgebracht dacht ik… Is er een bepaalde reden dat je voor de uncleseiko versie gegaan bent?

De Holzer staat ook wel goed lijkt me (althans op foto), gaat met richting originele bracelet… hier foto van op de Instagram van uncleseiko:

Ps mag ik vragen wat je polsmaat is?

Cheers
B

3 likes

3 likes

Ik heb toendertijd de US1450 band gekocht voor mijn speedmaster. Toen had forstner dit model nog niet. Naderhand heb ik de endlinks er los bijgekocht. Vandaar :slight_smile:

Klopt, ook tof. Wel weer wat drukker.

~17,5cm

1 like