Seamaster only II

Yes, heb ik ook los gekocht. 5 tientjes ofzo.

1 like

Heel gaaf Willem! Dat wil ik ook voor m’n witte seamaster. Waar heb je die endlinks gehaald?

1 like

Zie 2 posts boven u :wink:

Band is de Uncle Seiko 1450.

2 likes

Ach, niet begrepen dat dit bij Uncle Seiko vandaan kwam … Doet de kwaliteit van de bracelet wel recht aan de Seamaster? (Dacht eerst dat dit een originele Omega bracelet was …)

Deze bracelet voelt wel wat meer vintage aan dan de standaard stalen band. Maar dat is dan ook wel echt een tank.
Ik denk dat je hem kan vergelijken met een 16610 band met SEL wbt kwaliteit.

Ik draag mijn horloges redelijk strak dus dan merk je niet dat hij wat minder stevig is dan de OEM band. Daar staat tegenover dat ik hem echt heel veel mooier vind.

Denk er zelfs over de OEM stalen band te verkopen en alleen rubber en dit te houden.

1 like

Looks is zeker beter, geen twijfel! :sunglasses: En dat jij zelfs het origineel zou verkopen zegt ook wel wat … Ik koop hem er wel bij. Al ben ik nu nog erg blij met de nieuwe aankoop durf ik niet te zeggen hoe lang de Seamaster blijft … Maar wie weet!

Op nato is ook fijn:


**

1 like

Ik zag je foto. Idd tof ja.

Heb je er ook de rubberen band bij? Dat vind ik echt een hele vette combinatie.

9 likes

Helaas geen rubberen band bij. Mocht ik de Seamaster volgend jaar zomer nog hebben dan haal ik wel een witte Zealande rubberband bij, ook een toffe combi!

9 likes

Op deze foto zeker. Met normaal (zon-) licht is hij denk ik wel heeeel erg wit.

Wel heerlijk op een zongebruinde huid aan het zwembad.

1 like

Ik ben nog steeds dik tevreden met deze quartz. Pas voorzien van een nieuw hartje en tlc. Het mooiste vind ik dat hij het gewoon altijd doet, en spot on.
Hij is uit 2009, volgens mij een van de laatste.

11 likes

8 likes

Ik heb ook een quartz Peter Blake. Ik vind het inderdaad wel prettig. Ik draag hem niet zo vaak, daarom is het lekker dat hij altijd op tijd staat. En heerlijk dun, wat perfect past bij dit horloge.

2 likes

De Seamaster Planet Ocean op de heavy metal band😁

12 likes

11 likes

12 likes

6 likes

heb beschadiging op het glas van mijn PO zou dit de coating zijn ? , en zo ja wat is er aan te doen ?
Of moet ik het zo laten en ermee te leren leven !

2 likes

Voel je het als je met nagel eroverheen gaat?

Klopt. Zijn waarschijnlijk krassen in de coating. Je kan de coating evt weg polijsten.

Voel t niet ,het is alleen zichtbaar als onder een bepaalde hoek kijkt