Seamaster only II

Ok ! Met cape cod ? En dan heel het glas polijsten ?
Ik weet het als je het draagt is beschadigingen onvermijdelijk maar baal er toch stevig van !

13 likes

Ik zou zo niet weten wat je het beste daarvoor kan gebruiken.

Ik snap goed dat je baalt. Snap omega ook niet, dat ze de buitenkant ook voorzien van een coating.

tenor

Ik zou het laten vervangen 🤷🏻

1 like

Cape Cod werkt echt heel erg goed, pas echter goed op dat je de delen die je niet wilt polijsten goed afplakt, anders glimt straks alles, ook de delen die je absoluut niet wilt polijsten (spreek uit ervaring…:tired_face:)

Schitterend! Ik zou deze ook verkiezen tov de originele bracelet… Echt knap! Lijkt een ander horloge wel en die die witte uitvoering is natuurlijk ook :star_struck:

Forstner heeft deze ook uitgebracht dacht ik… Is er een bepaalde reden dat je voor de uncleseiko versie gegaan bent?

De Holzer staat ook wel goed lijkt me (althans op foto), gaat met richting originele bracelet… hier foto van op de Instagram van uncleseiko:

Ps mag ik vragen wat je polsmaat is?

Cheers
B

3 likes

3 likes

Ik heb toendertijd de US1450 band gekocht voor mijn speedmaster. Toen had forstner dit model nog niet. Naderhand heb ik de endlinks er los bijgekocht. Vandaar :slight_smile:

Klopt, ook tof. Wel weer wat drukker.

~17,5cm

1 like

Toen ik vanmorgen onder een steen vandaan kroop kwam ik bij wat topics uit over de verstelbare clap voor de SMPc.

Topics uit 2017 en 2019.
En nu wil ik er uiteraard ook 1.
Iemand hier die ze nog steeds heeft?
Las dat @Retep er 1 had en dat @Horloge24 er verstand van heeft.

En dat v Baal in Nijmegen ze kan bestellen en de clasp meteen vervangt.

Hoor het graag heren :v:

Zeer fraai inderdaad

1 like

Ik heb hem ook (op mijn speedmaster). Heb via juwelier punte in Utrecht alles geregeld.

Is wel aanzienlijk duurder geworden de afgelopen jaren.

1 like

Die is wel noodzakelijk eigenlijk. Snap ook niet dat ze deze niet standaard aan de band zetten. Zeker doen, veel comfort, wel prijzig. Zelf heb ik de standaard clasp ook direct vervangen.

1 like

Dat zou ook nog kunnen. Nijmegen is 30 mins rijden
Utrecht 45 ongeveer.

Is de standaard met 5 of 6 verstellingen of met 3?

De mijne heb ik 2017 gekocht. Toen was dat nog niet.
Maar het is alleen standaard op de PO toch?

De prijzen zitten rond de 250 op het interwebz.
Zelf vervangen of bij de juwelier?

Juwelier of Omega service center bij jou in de buurt.

en nog zo’n beauty

11 likes

Een goede morgen gewenst vanuit zonnig Österreich :smiley:

10 likes

Onmisbaar…gebruik het regelmatig als ik de SMP draag.

4 likes

Seamasters rock!!!

19 likes

43.5 mm ??

1 like

Yep, the one and only for men :wink:

1 like