Seamaster only III

Mijn dafuma staan nooit op de juiste datum :grin:

1 like

Heel gaaf! Moet je vaker posten :wink:. Ik kan zelf alleen de 2201.50 en 2254.50 afvinken. Twijfel erg om een SMPc 41 mm in het zwart toe te voegen.

1 like

SMPc heeft toch weer een heel eigen smoel door de ceramische bezel en gladde plaat. Ik zeg doen.

1 like

Telt deze hier ook? :grin:

7 likes

Wat mij betreft wel! :+1:
Mooie Seamaster!

Dat sowieso!

Maar hier zit m’n twijfel:

De Seamaster weer een keer op de Omega rubberen band met vouwsluiting.
Lekker dragende combinatie.

17 likes

8 likes

black on black wel tof!

1 like

15 likes

13 likes

10 likes

6 likes

Mijn eerste Omega :crossed_swords::sunglasses:

18 likes

Wat vinden de mensen hier van het vorige model Seamaster Diver 300M, dus die met de gelakte dial zonder golven? Ik sta op het punt om er een te kopen, en dan met name vanwege het kleinere formaat vergeleken met de huidige versie. Kleinere diameter, minder hoog en kleinere lug-to-lug lijken mij meer geschikt voor mijn redelijk bescheiden 17.5cm pols.

Nu schijnt het ook dat je de clasp van een nieuw model met on the fly adjust over kunt zetten op dit model, klopt dit?

2 likes

De mooiste SMP naar mijn mening. Staat ook op mijn wensenlijst.

Dit zijn de verschillende mogelijkheden:

1 like

Bedankt, ik vind het persoonlijk ook de mooiste SMP. Het huidige model vind ik ook mooi, maar is simpelweg net een maatje te groot.

Bedankt voor de informatie over de clasp, waarschijnlijk zou ik voor de kleinste gaan.

1 like

Zou ik ook doen. Zo’n duikverlenging ga je toch niet gebruiken.

Deze is inmiddels onderweg uit Duitsland! Fullset uit 2019 in nieuwstaat. Zwart staat hem zo goed :grinning:

9 likes

@Spollie
Prachtig! Ben benieuwd naar de foto’s. Zwart zou ook mijn keuze zijn. Om de een of andere reden vind ik hem in het blauw een stuk minder mooi. Dat diepe zwart maakt dit model juist zo mooi voor mij.

1 like