Wat vinden de mensen hier van het vorige model Seamaster Diver 300M, dus die met de gelakte dial zonder golven? Ik sta op het punt om er een te kopen, en dan met name vanwege het kleinere formaat vergeleken met de huidige versie. Kleinere diameter, minder hoog en kleinere lug-to-lug lijken mij meer geschikt voor mijn redelijk bescheiden 17.5cm pols.
Nu schijnt het ook dat je de clasp van een nieuw model met on the fly adjust over kunt zetten op dit model, klopt dit?
@Spollie
Prachtig! Ben benieuwd naar de foto’s. Zwart zou ook mijn keuze zijn. Om de een of andere reden vind ik hem in het blauw een stuk minder mooi. Dat diepe zwart maakt dit model juist zo mooi voor mij.
Heb beide modellen gehad. Eigenlijk allebei voor mij het mooiste “duiker horloge”.
Het model zonder de golfjes net iets chiquer vind ik, die past overal bij.
Het model met de golfjes had ik op rubber, daardoor ook wat sportiever.
Blijft een kwestie van smaak en daar valt niet over te twisten…
Dus zonder de golfjes met een extra rubberband!
Ik denk dat ik hem ook wel om mijn pols kan hebben, maar ik vind de SMPC eigenlijk gewoon mooier. Het huidige model heeft, naast het formaat, gewoon wat details die ik zelf minder geslaagd vind. Maar dat is persoonlijk uiteraard.
Voor het geld van deze had ik ook een licht gebruikt nieuw model kunnen kopen, dus daar had ik het niet voor moeten laten