Seamaster only III

Dank voor de info. Zo op de foto staat ie je ook goed hoor! Vaak posten dat ding! Om de een of andere reden zie je zelden mooie foto’s van dit model langskomen.

Hij draagt ook heerlijk moet ik zeggen. Komt volgens mij door de vorm van de kast/lugs en de bracelet die niet toeloopt. Er is altijd veel commentaar op de bracelet van de SMP, maar ik snap het nu wel. Andere horloges willen nog wel eens omhoog kruipen, dat gebeurt bij deze helemaal niet.

1 like

Het commentaar? Of juist niet?

Ik bedoel dat ik het ontwerp van de bracelet nu wel snap, ondanks het commentaar dat ik vaak voorbij zie komen. Fijnste en meest comfortabele horloge bij far in mijn collectie. Straks met de micro adjust clasp helemaal.

1 like

Ah duidelijk. Geen last van het gebrek aan taper?

Nee, juist niet, de non tapered bracelet draagt mijn inziens juist enorm bij aan het comfort en de stabiliteit om de pols.

1 like

Het is zo erg dat ik aal het nadenken ben om de rest van de collectie te verkopen en er een blauwe naast te nemen :sweat_smile:

2 likes

De ‘tramrailsband’ hoort ook wel echt bij dit model. Mijn Peter Blake Seamaster draag ik op de standaard 1610/930 band. Die band vind ik los gezien een stuk mooier dan de ‘tramrailsband’, maar als ik dan een foto zie van een SMPc op de 1610/930 klopt dat m.i. toch niet en vind ik de ‘bond’-band een stuk mooier staan.

9 likes

Ik vind de tramrailsband zeker niet verkeerd staan. Het doet een beetje ‘nineties’ aan, maar het horloge kan het best hebben.

Ik ben benieuwd wat ze met de volgende generatie SMP gaan doen, als die nog ooit gaat komen. De allernieuwste modellen van de SMP worden tegenwoordig veelal op mesh bracelet geleverd.

1 like

7 likes

En gelijk de mooiste!
Gefeliciteerd.

1 like

11 likes

Dank! Naar mijn mening ook de mooiste :grinning:

5 likes