Seamaster only III

10 likes

Eerste Omega en blij met mijn keuze :grin:

17 likes

17 likes

15 likes

11 likes

11 likes

7 likes

6 likes

9 likes

7 likes

15 likes

13 likes

Heerlijk in de avondzon :sun_with_face:

9 likes

9 likes

Zoveel kleuren afhankelijk van plaats en lichtval. Onbewerkte plaatjes

Hebben mijn Railbroeders dat ook met hun denim en donkergrijze uitvoering?

9 likes

Mijn Seamaster weer eens uit de kluis gehaald. Doet me weer beseffen hoeveel meer de plaat doet vergeleken met mijn SD43. Echt zo mooi om te zien hoe verschillend licht erop valt. Het is jammer dat de stalen band niet tapered; dan zou het mijn perfecte daily zijn.

15 likes

Op het terras in Maastricht :sun_with_face:

15 likes

Ik krijg opeens weer weemoed naar de SMP300m. Ik heb er inmiddels 4 gehad maar uiteindelijk gingen ze allemaal weg. Vooral omdat ze eigenlijk net iets te groot en ik dik zijn. Gewoon niet comfortabel genoeg.

Maar als ik alle geruchten aan elkaar koppel zou er eind dit jaar een volledig nieuw model aan komen. In meerdere (2?) maten.

Ik had al eerder gelezen dat het nieuwe model een nieuwe bracelet met taper zou hebben. Hopelijk ook iets dunner en daardoor minder zwaar.

8 likes

De NTTD dan geen optie?

Wel mooi, maar ik zoek vooral verbeteringen in de huidige blauwe. Want die vind ik echt mooi! Perfecte kleur blauw ook.
Er zijn dingen waar je niks aan hoeft te doen, zoals de dial en bezel. Maar ook een lijstje met dingen die beter kunnen;

• 40 of 41mm
  • Dunnere kast
  • Taper op de bracelet
  • Dunnere schakels, daardoor lichter
  • Dial moet platter zodat de datum niet zo diep ligt.
  • Bezel zou iets meer grip kunnen hebben.

Ben ik iets vergeten? :upside_down_face:

Ohja, zorgen dat die niet richting 8 tot 10k wordt en alsnog niet verkocht wordt. :melting_face:

5 likes