Ik vind zelf die 60 year Bond geweldig (en als die band je past heerlijk zitten). Ik vind van de standaard bracelet zonder taper (en micro adjustment on the fly) ook niet meer van deze tijd en afbreuk doen aan het horloges
De huidige bracelet heeft toch wel een micro adjustment?
Hier gekocht op bracelet, maar toch redelijk snel besloten om rubber erbij te kopen en daarop te dragen. Mooier, alleen zit dat weer niet ideaal om mijn pols, trekt hem teveel naar boven. M’n pols is denk te breed voor de manier waarop de band aan de kast zit. Beetje haat/liefde verhouding met de 300M. Is ook al mijn tweede.
Met de Peter Blake heb ik geen last van alle SMP-perikelen.
Ik twijfel wel eens om er een zwarte SMPc 41mm (van voor 2018) naast te komen, maar ik kan de knoop nog niet doorhakken. Op de ene foto vind ik het een gedrocht en op de andere foto vind ik hem prachtig. Eerst maar eens een Pelagos 39 zien te scoren voor de zomer.
Hoewel prachtig design, mis ik hier oogeleja opgelegd Omega logo! Verder liefst 39/40mm ipv 40/41 .
Hoewel prachtig mist deze in mijn ogen opgelegde indexen, opgelegd Omega logo, regel teveel tekst maargoed beiden zijn dus voor verbetering vatbaar en dit is slechts een mening
Kan ik begrijpen. Vooral de opgelegde uurmarkeringen mis ik. Een opgelegd logo ‘verdwijnt’ naar mijn ervaring in de meeste lichtvallen.
Klopt, maar vind het met draaiing van de pols toch een toegevoegde waarde
Eensch, maar dan wel i.c.m. AR-coating. Filmpje uit de archieven:
Het antwoord daarop is de 2230.
Ik ben daar erg content mee. Best of both worlds, oude smp vibes en oogt net wat moderner.
Jup!
Heb je de summer blue weleens geprobeerd? Betoverend mooi maar het kan zijn dat het jouw kleur blauw niet is.
Had…
Maar het enige verschil is dat hij ietsjes dunner is vanwege de gesloten case-back toch? Ik verwacht meer.