Seamaster only III

14 likes

13 likes

20 likes

13 likes

Heeft iemand nog een rubberen band voor dit model?

12 likes

Een mooie omega normaal ben ik Seiko fan maar deze bevalt mij goed

1 like

Deze is prachtig! Heb 'm ook gehad. Jammer dat Omega geen quartz meer voor dit soort modellen maakt.

15 likes

9 likes

De Summer Blue is inderdaad heel mooi.
Ik kwam eerder dit jaar vrij onverwacht op Dubai airport terecht en toen zag ik een Summer Blue liggen met mijn naam op het kaartje!
Eigenlijk op slag :heart_eyes::heart_eyes:, ook omdat deze niet zo lomp groot om m’n pols hangt. (Is 39,5 mm tov 43,5 mm zoals de meeste Planet Oceans)
Al naar gelang de zicht hoek verloopt de kleur van lichtblauw tot donkergrijs.

27 likes

Met jouw naam op je kaartje :smiley:

Maar ga die van jouw zeker een x passen qua maat.

1 like

11 likes

Rubber eraf - valt toch niet comfortabel genoeg om mijn pols. Nu een paar dagen op staal een kans geven en anders gaat hij eruit voor een ander horloge voor deze zomer.

Maar wat blijft hij mooi… :star_struck:

13 likes

Was ook mijn dilemma. :grimacing: Ik vind de schakels ook zo dik, als je dat vergelijkt met de banden van Rolex.

De NA in bar slecht licht…80’s Seamaster Pie Pan

9 likes

Was ook mijn probleem…
Zéér snel verholpen met een forstner bullet bracelet.
Nadien eigenlijk niet meer gedragen op de OEM rubber.

Plaatje uit Geneve voor de sfeer

10 likes

Ja die heb ik ook gehad, maar dat is hem toch ook niet voor mij. De OEM bracelet is zoveel meer kwaliteit; en de clasp al helemaal. Geen niet OEM stalen banden meer voor mij.

1 like

13 likes

7 likes

Ik heb deze mooie Seamaster van mijn bompa geerfd. Hij loopt wel als ik er even mee draai, maar zeker niet soepel of lang… Ik begin in september met een cursus “horlogemaker “ bij Kisp in Antwerpen. Ik hoop dat ik voldoende skills ga leren om de Seamaster terug levend te maken! Kunnen jullie aan de hand van de foto zien om welke referentie het gaat? Thx.

5 likes