Seamaster only III

Dus, wat denken we, liever standaard zwart witte combo, of the full white?

Mind you ik bezit ook nog de mesh bracelet voor de Seamaster, alleen nog geen foto van :sweat_smile:.

• Standaard zwart rubber strap
  • Witte Olympische spelen 2024 strap
0 stemmers
3 likes

Heb je bronnen?

Ja uiteraard heb ik bronnen. Ik verzin dit natuurlijk niet zelf. :upside_down_face:

1 like

Nou, voor de draad ermee dan

1 like

Ik zei geruchten he! De charme van geruchten is dat je het vaak niet hard kan maken.

“The next gen is coming, it is said to address concerns over case size. It will be available in multiple cases sizes. It will have an all new bracelet it will address all of the consumer sentiment concerns that wearers have raised with the current model.”

https://www.reddit.com/r/OmegaWatches/comments/1gxjn62/some_much_needed_perspective_on_the_new_no_date/

En @rjbroer heeft al eens eerder in een podcast genoemd dat Omega bezig is met een nieuwe SMP300m bracelet die wel tapered. Of hij had hem zelfs al gezien. Hij lijkt me in ieder geval een betrouwbare bron. :nerd_face: :raised_hands:

3 likes

Ik had hetzelfde vandaag.

16 likes

8 likes

Kan gewoon…:wink:

12 likes

Verwarrend! :sweat_smile:

Ik ben heel benieuwd waar Omega mee komt! Het is ook gewoon lastig. De Speedmaster had hiervoor natuurlijk ook een hele grove band, was ook heel veel kritiek op. De band die er nu op zit is wat dat betreft heel verfijnd, maar is historisch ook nog correct. Als je kijkt naar de oudere Speedy’s. Dat heeft de Seamaster niet. Dus zet je er een totaal andere bracelet op dan staat de harde-kern meteen te protesteren daar voor het museum in Biel. :grimacing:

1 like

Op wit is leuk maar ga je in praktijk weinig dragen.

Ik heb hetzelfde horloge op zwart rubber. Heb er ook een witte zealande bij. Komt er eigenlijk nooit ip :sweat_smile:

Ha, ha, wie weet!

Misschien iets in de stijl van de pré-Bond Seamaster?

De band die ik er nu op heb, komt het dichtst bij een Speedmaster band, maar heeft ook zeker kenmerken van de band zoals die op de Seamaster ‘Peter Blake’ geleverd werd.

8 likes

rubberen band comfortabeler dan ik dacht. Perfect voor de vakantie straks

16 likes

22 likes

23 likes

Op vakantie de rubber band erbij gekocht. Aanrader!

21 likes

Wel eigenlijk draag ik de witte nu gewoon altijd en komt de zwarte er niet meer op….

1 like

19 likes

21 likes

12 likes

20 likes