Geloof ik zeker, misschien rijdt ik even naar huis om 'm op te halen. Aan de andere kant wacht nu ook een mooie thuiskomst.
Keuzes…
![]()
Prachtige combinatie ! ![]()
Dit is echt een hele toffe! Alleen niet overtuigd van de nato…. Was die niet origineel met groene rubberen band?
Volgende week gaat ie binnen om de cijfers terug te laten inkleuren… ben zo benieuwd naar het resultaat
Nato staat goed. Past er prima bij.
Met deze op weg naar de horlogemaker voor een nieuwe batterij en ook de secondenwijzer gelijk laten uitlijnen.
Irritant een secondenwijzer die naast de indexen tikt.
Supermooie seamaster welke heerlijk draagt. Heb hem in het verleden ook gehad. Ook bij mij vielen de cijfers en markers eruit. Heb hem toen opgestuurd naar omega waar hij opnieuw is ingelakt. Heb er een half jaar van kunnen genieten en toen viel het er weer uit. Er zijn maar weinigen waar het in de loop der tijd niet is uitgevallen.
Ik heb hem om die reden dan ook verkocht. Hoop dat de jouwe netjes wordtingelakt en dat hij nog lang mooi blijft.
Staat zo goed met dat bandje ![]()
Ik vind m ook erg comfortabel, veel meer dan de stalen versie.
Merk pas sinds een jaar of 3 dat de lak verdwijnt… geen idee waarom het nu ineens zo snel gaat.
Ik ben alvast vol goede hoop dat m er binnenkort weer 10 jaar tegen kan ![]()
Ik ben echt benieuwd naar het resultaat.
Op mesh band staat ie ook gaaf of wordt hij daar nou standaard op verkocht? Anyway, gaaf horloge dat veel banden kan hebben.
Mooi zeg, deze Commander uitvoering!
SMP weer om de pols. Blijft een feestje; al bijna 20 jaar