Seamaster only III

SMP weer om de pols. Blijft een feestje; al bijna 20 jaar :yum::blue_heart:. Recent een witte Speedy weten te bemachtigen via het forum. Heel wat anders dan deze blauwe SMP maar ook heerlijk!! Omega heeft weer duidelijk mijn interesse aangewakkerd

17 likes

Heel fraai

Minder fraai

Erg dik die sluiting

14 likes

Dus terug naar de originele band en dan krijgen we dit :face_with_peeking_eye:

9 likes

14 likes

14 likes

In de praktijk vind ik die bracelet (of nouja de titanium NTTD versie) erg comfortabel dragen, van de dikte van de clasp geen last tijdens veel bureauwerk.

1 like

Dat is goed te horen voor een volgende eigenaar. Ik vind het helaas niet mooi. Ik heb het niet eens de kans gegeven om te zien of het wel comfortabel was. Het was erop en eraf

5 likes

Echt jammer van die veels te dikke sluiting…
Nixon band is en blijft veel mooier. Heerlijke fijnafstelling in de clasp en tapering band ook :partying_face::ok_hand:t2:

3 likes

De Nixon is geweldig ja. Die heb ik ook op de moonwatch. Maar op de NTTD is het echt prettig de bracelet, de clasp nooit last van. Dik is ie zeker, maar hij zit bij mij nooit precies aan de onderkant van mijn pols maar iets ernaast, wellicht dat dat ook helpt.

2 likes

Nice! Welke band is dit? Misschien al eens benoemt, dan heb ik dat gemist…

1 like

Ok gok forstner model O (meen ik?)

1 like

Forstner Type O inderdaad

Zoals @willemC hierboven al meldt

1 like

18 likes

21 likes

Lekker hoor zo’n gouden kast met gouden plaat :partying_face::sunny:

2 likes

Ik zie nu dat ik helemaal in het verkeerde topic zat met mijn Speedmaster :face_with_peeking_eye:

2 likes

In lijn met het bandje dus :sweat_smile:

1 like

Wat mij betreft mag deze Speedy óveral getoond worden, zo mooi.

1 like

De Peter Blake was het horloge dat mee mocht op vakantie. Ook nog iemand tegengekomen met de 36mm versie om, ook grappig.

Maar toch…don’t meet your heroes oid. Hij pakt me niet voldoende beet merk ik. Thuis keek ik meteen wel om naar mijn panerai en Planet Ocean. De wijzerplaat van de Planet Ocean of de 2230 die ik eerder had , zijn zo veel mooier nog. Niks mis met dit, maar het is toch m’n horloge niet denk ik in de standaard 2254 uitvoering.

Ik denk er aan om hem zodra de nieuwe bezel er is weg te gaan doen.

4 likes

17 likes