Snap goed wat je bedoelt. Die geprinte wijzerplaat is natuurlijk een stuk minder spannend dan die van de 2201.50 met opgelegde markeringen en dubbele AR-coating. Ik heb drie 2254’s gehad en enkel een exemplaar in absolute topstaat kan ik genoeg waarderen om hem te houden. Bij mij is dat een MK2, die weer een behoorlijk andere wijzerplaat heeft dan de MK1 en bovendien een glimmende alu insert i.t.t. de vroegere mattere inserts.
Ja het is gek, 2230 lijkt echt heel erg er op, maar had ik echt meer mee.
Uiteindelijk zijn het maar spullen, dus dan afscheid nemen.
Wat er dan voor in de plaats komt weet ik nog niet. Ik denk aan de seaweed of iets van de kroon als een 15670 of 16710.
De gmt seamaster great white was ik ook naar aan het kijken toen ik de Blake kocht, maar ik denk dat ik daar hetzelfde mee ga ervaren.
Er is hier iemand helemaal gek van en op zoek naar een Blake. Kan even niet op de naam komen maar wellicht kunnen jullie elkaar vinden…
Gevonden, @Murphsy.
To each their own, als het voor jou werkt helemaal goed.![]()
Ik heb dezelfde seamaster gehad en droeg die zelfs op een cheapy mesh. Net wat je fijn vindt.![]()
Een van de aftermarket merken heeft geloof ik zelfs een president style voor de nttd, vind ik wel weer vet, zeker met beperkte opties bij omega zelf.
Maar meestal ben ik niet overtuigd van de stalen banden. Voor mezelf dus dan.
Ah echt? Nou, wie weet kan er al wat geregeld worden.
Ik ben van plan om mijn eerste Omega aan de collectie toe te voegen en neig op dit moment sterk naar de Seamaster Diver 300M 42 mm, referentie 210.30.42.20.10.001 (groene seaweed uitvoering).
Ik heb dit model wel eens gepast en het formaat beviel me erg goed. De Speedmaster staat ook op mijn lijstje, maar die ga ik pas over ongeveer 1,5 week voor het eerst passen.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen:
-
Betalen jullie bij een officiële Omega-dealer meestal de volle adviesprijs, of is er tegenwoordig nog wat onderhandelingsruimte op een 300M?
-
Zijn er nog dealers of betrouwbare horlogezaken in de buurt van Arnhem waar ik terecht zou kunnen voor een nieuwe of nette gebruikte Omega?
Alle tips en ervaringen zijn welkom ![]()
Heb je al gekeken op C24 naar de vraagprijzen daar?
Jazeker! Maar koop het liefst in de buurt. En nieuw heeft zeker mijn voorkeur.
Bij Geit en Limoen moet je dan denk ik niet zijn voor een deal, eerdere één van de zelfstandige AD’s proberen.