Ja dat klopt!
Ja beide gekregen, die bruin lederen is een 21 mm past dan ook niet zo goed foto hoort misschien eerder thuis in de horlogebandjes praat maar kon ff geen foto vinden inc de klok.
Goedemorgen heren zee-meesters
Ik doe niet meer mee over het prijzen circus aangaande de rubber Seamaster banden… te subjectief! Daarbij moest en zou ik een witte band; dan moet je wel after market! En daar zitten soms verassende pareltjes tussen
Onderstaand pareltje heb ik ook in bestelling staan. Is alleen nog even de vraag wanneer hij geleverd kan worden…
@Phyl Bandenwissel is even een handigheidje. Mijn eerste keer daarvoor was ook op de Seamaster… ik doen dat net als @junior met een stukje tape op de boven en onderkant van de lugs. Werkt prima! Wel is het een pre dat je secuur en rustig kunt werken denk ik.
Enjoy your Seamasters
of
Zo is het! Over smaak valt bovendien niet te twisten. Ik vind die witte op jouw Seamaster een schot in de roos in ieder geval. Maar ûh, nog een NATO …
Plaatje toch die zwart wit combo 🤍
Slightly of topic; Woensdag ga ik naar een zwart / witte Planet Ocean 600M gmt kijken
Doe Jeroen de groeten.
Daarnaast ook nog de Omega 1938 aviator… beide echt vanaf de foto’s.
Kijk, iedereen aan de nato hier, goede zaak.
Nato is het nieuwe rubber
Stalen NATO
Mijn band keuze hangt af van de activiteit van de dag, bij veel bureauwerk is het een nato, anders staal. Straks afwisselen met rubber.
Ik had er iets over gelezen, hier:
https://omegaforums.net/threads/2018-seamaster-300m-rubber-strap-quality-value.94578/
Tophorloge!
Ik heb hem nu een maand of twee maar wat een geweldenaar!
De 1171 viel mij tegen als bracelet maar de mesh is in het echt nog veel gaver dan verwacht!
Omega nato is ook erg mooi en draagt ook heerlijk!
Groeten van zijn datumloze broertje!
Waar heb je je watchco gekocht? Is dit degene die op MP stond (zonder vermelding dat het een watchco was)?
En heb je die nieuwe service case of de oude versie?
Oude volgd de vorm van de kroon meer en heeft op de caseback een afgeplatte A.
Oude was voor mij een eis ivm de vorm van de case😊
Overgenomen van een bevriend forumlid, en het is de oude versie van de case die de kroon mooi volgt!