Seamaster only!

Dit is wat je wil @RLC

… een fraaie, bij je horlogekast passende, Omega sluiting aan je rubbertje.
Helaas past deze sluiting niet op de Zealande, dat hadden we al uitgezocht, dus moet je op zoek naar de echte band. In het zwart natuurlijk. Doen! :wink:

9 likes

Ik heb die bruin lederen NATO en de grijs zwarte 007 look, vind ze beide niet t einde. Om de pols oke, maar de algehele look and feel is t voor mij niet.

2 likes

Originele natos?
Heb namelijk ook navraag gedaan boor een NATO van omega

Helaas past niet. Scheelt mij weer 300 ekkermannen :stuck_out_tongue_winking_eye:

300?
Je hebt deze band toch ook moeten aanschaffen

Ik heb geen officiële Omega rubberen band en al zou ik die willen past hij niet op mijn vorige generatie Seamaster

Er zal vast een soortgelijke OEM band zijn voor de 41mm SMPc. Ik zou er eens naar informeren. :rofl:

sealande (schrijf ik t goed?)100 of meer. Net besteld voor 285 all in

1 like

Nee. Met een ‘z’ ipv ‘s’ … :wink:

oké. en net besteld bedoel ik dus de echte

Ik heb waarschijnlijk de zelfde (ADD) storing als jij. T moet de echte zijn met t logo en de omega vermelding op de keeper

2 likes

Uiteraard de echte, en ook nog een NATO … jij gaat fris de zomer in met je mooie Seamaster! Iedere dag een andere band. :wink: :ok_hand:

Haha. Ja, als het even kan wil ik wel graag altijd OEM (dus echt). Zeker bij een horloge van deze prijsklasse.

In dit geval vind ik de band, maar dat heb ik al eerder beschreven, ook gewoon echt mooier door de structuur en de ‘tramrails’. Als je hierboven naar de eerste foto van @RLC kijkt, van de ‘eenvoudige’ sluiting van de Zealande dan vind ik die echt niet passen bij zo’n mooi afgewerkt horloge. Ik vind de Omega sluiting veel mooier. Maar goed, ieder zijn ding hoor.

Drie voor de prijs van één is ook wat voor te zeggen. Zoals @MannetjeMar, die heeft het wel lekker voor elkaar: Elke dag een ander kleurtje om de pols! :sunglasses:

2 likes

Elke dag een nieuwe kans om de lugs te beschadigen! :sunglasses:

1 like

:joy: :joy: … living on the edge! :wink:

1 like

Ja, hoe zit dat met bandenwissel? Is normaal plakband al oké of is die van causens (of hoe t heet) werkelijk zo goed??

Is oké.
Als je even dit linkje volgt zie je hoe ik het aanpak. Kan vast ook anders hoor.

1 like

ga m bekijken. Bij de seamaster nog niks gewisseld maar mn breitling al 20 keer denk. per krasjes putjes te betreuren, maar goed. Leverd ook levens patina op😂

1 like

Even wat anders.
Het is een “Show me yours …” topic. Hebben we jouw Seamaster hier al gezien? :wink:

Nu wel😂

11 likes

Omhoog scrollen. Daar had ik m ook geplaatst

1 like