Seamaster only!

10 likes

Te weinig goud in dit topic.
Maar eens even wat aan doen :sunglasses:

30 likes

12 likes

5 likes

Een aantal keer gedacht om 'm te flipperen. Maar elke keer als ik 'm dan even om de pols doe wordt ik week. Flippergevoel weer weg.

:smile:

12 likes

Gaaf hoor!!

Ook de stalen band er bij?

Veel te gaaf om weg te doen wat mij betreft. Gewoon een bruut ding :ok_hand:

1 like

Lekker zeg al die Seamasters! Moet zeggen dat ik wel fan begin te worden… weet het alleen niet zo goed met die helium valve release links…

Geen stalen band er bij.
Ik ben niet echt een liefhebber van die band, en in two tone vond ik hem er echt niet uit zien :sweat_smile:

In de winkel lag deze met stalen band, maar gelukkig hadden ze nog een gewone blauwe speedmaster liggen op rubber. Bandje wisselen was zo gebeurt, ik moest het alleen zelf eerst even voorstellen aan de dames :smirk:

Bij S&C Groningen willen ze nu wel een two tone Seamaster op rubber bestellen voor in de vitrine. Ze vonden het er toch wel erg mooi uit zien (kan natuurlijk ook een leuk verkoop-praatje zijn, maar toch…)
Foto’s op internet vond ik mooi, en in het echt (zoals vaak het geval) nog veel mooier.
Het goud valt in de volle zon bijna niet op, in de schaduw springt het er meer uit.

Dat maakt hem juist stoerder! :facepunch::+1:

2 likes

Dat is juist een kenmerk van de Seamaster.
Je vindt het leuk of je vindt het niks. Ik kan dat soort dingetjes wel waarderen ondanks dat ik het nooit zal gebruiken :joy:

Ben meer van het cleane design, als die eraf zou zijn! :fire::fire:

Heeft de stalen band geen andere ref. Nummer dan de rubberen?

Nog een beetje korting gekregen bij s&c? :smile:

Jazeker.
Maar het is Omega. Die geven bijna elk onderdeeltje een ander nummertje :joy:
Goed bekeken klopt het ref nummer van het horloge niet meer omdat die met stalen band geleverd zou moeten zijn.
Verder klopt het wel weer, want het is gewoon te verkrijgen in deze configuratie.
Alleen S&C heeft op dit moment een stalen Seamaster met two tone band :joy:

Om eerlijk te zijn ging het onderhandelen makkelijker dan ik had gedacht :sweat_smile:

Blijkbaar is two tone wat minder geliefd? Past dan wel weer bij mijn gemiddelde horloge-keuze :smile:

1 like

Hij blijft ook.

Hij is zo compleet anders dan de “reguliere” Seamasters. Lekker “under the radar” en toch een strak design en pracht uurwerk, dat ook nog een keer netjes een beetje in de plus loopt.

Daar is ‘ie eindelijk dan, de NA :star_struck:

23 likes

De Pre bond 200m

11 likes

18 likes

Goeie!

1 like

Problem solved…

17 likes