Seamaster only!

Ja ik vind dit persoonlijk het meest comfortabele horloge tot nu toe. Wellicht door de geïntegreerde band? Ik zou dit keer wel voor een fullsize gaan. Die is met 38,5mm gewoon precies goed. De midsize vind ik persoonlijk toch wel erg klein.

Mooi! Welke is dit?

1 like

Die is :fire:!

1 like

8 likes

8 likes

38,5mm zonder kroon en 41mm met kroon.

3 likes

Volgens de website van omega niet nee.

1 like

Had gisteren nog een discussie met iemand op marktplaats die dacht expert te zijn. Hij zei dat ik de midsize heb omdat de fullsize 41mm is. Dat klopt ook want met kroon is hij 41mm. Het is maar of je met of zonder kroon meet. Vaak zie je ook 39mm staan omdat het naar boven is afgerond.

Mijn twee liefdes😍

11 likes

16 likes

3 bedoel je :wink:

1 like

Dit model is een 165.024.
De mijne is een watchco, wat zoveel betekent als een uit servicedelen nieuw gebouwd oud model seamaster met een vintage uurwerk.
Allemaal originele omega onderdelen dus.
Dan heb je dus een nieuw horloge (deze rond 2010) van een model dat sinds eind 70–er jaren niet meer geproduceerd word.

Zomaar even een fotootje.

28 likes

Oké. In dat geval, … zo maar even een Like! :wink:

Beetje de influencer uithangen hè.
Binnenkort worden we overspoeld met two tone Seamasters. :smile:

Het zal toch niet zo wezen dat ik de enige ben? :crazy_face:

2 likes

Volgens mij wel.
Er was er ook een of twee met de nieuwe Bond Ltd. daar zitten wat geelgouden details op zoals de indexen, wijzers enzo. Maar verder heb ik van de jongste generatie nog niks anders ‘kleurrijks’ voorbij zien komen. Jij bent dus de eerste. :wink:

1 like

Ik zal hem nog wel wat vaker posten, dan raken er vast nog wel wat mensen geïnspireerd.
Het verbaasd me eigenlijk wel een beetje dat de two tone met zwarte dial hier nog niet bij iemand in bezit is.

Het goud dat gebruikt wordt is mat van kleur. In volle zon valt het niet op omdat het niet er uit springt.
Zeker met zwarte dial en bezel insert lijkt me dat wel iets voor een aantal mensen als ze niet willen dat het te veel opvalt.
Zo rond dit tijdstip springt het goud er op één of andere manier veel meer uit.
Ik had juist verwacht dat het gisteren in het zonnetje op zou vallen.

Maar ik ben er blij mee, en zit nu in de beginnende schemering steeds te kijken hoe alles met het laatste restje licht speelt :grinning:

2 likes

Foto please van schemering met horloge?
@Vinbiz heeft de TT zwarte toch?

2 likes

7 likes