Seamaster only!

Prachtig, deze PO. Staat bovenaan mijn lijstje. Vind zelfs de versie met oranje 6, 9 en 12 ook heel erg mooi…

1 like

Ik ben niet echt van de seamasters geloof ik, maar dit is echt wel een uitzondering. Wat een mooi ding zeg!! :heart_eyes:

Had al een vermoeden, maar wist niet dat het bij dergelijke horloges zo strak zit. Daarbij een foutje is zo gemaakt.
De oudjes die ik soms van een beurtje voorzie gaat het waarschijnlijk allemaal iets soepeler; zijn niet voor niets oudjes natuurlijk. :wink:

Dank!

Foto is👌

1 like

9 likes

Mooie foto!

1 like

Dank je. Was ff wat aan het proberen met de mobiel.

Dat is goed gelukt dan, de wijzerplaat staat er mooi op!

1 like

9 likes

Ook hier een hele tevreden klant van Zealande! Zit lekker easy te plaatsen en de fit rond de kast is echt super strak!!

12 likes

:grinning::heart_eyes:

17 likes

Houden… of inruilen op de nieuwe?

11 likes

Ruilen voor zo een zwarte

Zou m inruilen op een nieuwe. Welke heb je op het oog?

Dan zou ik 'm inruilen op een 210.30.42.20.01.001

17 likes

Heb al een paar lijntjes uitgegooid om 'm te ruilen tegen een Tudor BB (de nieuwe blauwe). Het loopt nog niet zo’n vaart, dus geniet ik hier gewoon nog van! Dit is ook een knaller hoor. Zal ik hem anders toch maar houden? Man man kriebels en luxeproblemen … :sunglasses:

18 likes

Ik zou m houden, andere band er op en dan heb je een nieuwe. Je bent er zo vanaf als je m kwijt wilt :slight_smile:

Nee man niet weg doen. Zonde van dit legendarische horloge. (en wij genieten natuurlijk ook vd foto’s🤗)

1 like

Die blijven komen hoor, alleen van een ander horloge. :wink:

2 likes