Nee joh niet doen
Dan weet je wel hoe laat het is…
Tijd voor een nieuwe hobby
Ik heb mij alweer bedacht
Kleine vraag die niet waard is zijn eigen topic te openen.
Ik wil de band van mijn nieuwe Seamaster laten inkorten, nu durfde ik dat voor mijn Davosa en Steinharts ect dat zelf wel, maar ben te bang om krassen te maken op de nieuwe Seamaster aangezien ik ook geen kwalitatief gereedschap heb.
Weet iemand hier een goed adres in omgeving Rotterdam ?
Schaamteloze crosspost. Deze Peter Blake, wat een horloge, het formaat, de vorm van de lugs, de sword hands, de waves op de dial en zo kan ik nog wel even doorgaan
Graag wil ik de kennis inschakelen van de Seamaster kenners ️
Ik zoek al een tijdje naar een leuke SMP en nu komt er eentje voorbij waarvan ik zeg, ja!
Hij is gepolijst en heeft een vervangen bezel, maar wat zeggen jullie van deze Omega SMP?
Zijn er nog dingen waar ik op moet letten? Is de prijs redelijk? Mijn inziens net te hoog, maar wellicht is dat de wens der gedachte ️
Alvast bedankt!
Behoorlijk aan de prijs. Wel prettig dat er service is geweest.
De enorme lap tekst vlak boven de zes uurs index is een beetje too much.
Ik zou eerder opzoek gaan naar een ref. 2220.80. Die heeft ook veel tekst, maar wel iets kleiner. En met de opgelegde indexen net iets fraaier m.i.
Niks schaamteloos, nog steeds mooiste Seamaster ooit.
In mijn kist zit de 36mm variant, gaat niet meer weg😄
Ik ben het met je eens denk ik. Heb ook de Planet Ocean 45mm, eerste uitvoering, met oranje cijfers en zwarte bezel. Prachtig horloge, maar te groot voor mij. Dus die gaat binnenkort naar het blauwe gedeelte
Hi Generation,
Juwelier Dirk Oskam in Rdam Zuid is een echte (en goede) horlogemaker. Die kan ik van harte aanraden.
Grt
Werkelijk schitterend!
Schaamteloze dubbelpost, maar is een seamaster. Tevens ook de eerste dag om de pols @Double_E Nog bedankt voor de tip