Seamaster (TD)

Beste Forumleden, ik loop er al een paar dagen mee rond en het zit me niet lekker.
Na wat vooronderzoek en en door betrouwbare bronnen te zijn voorgelicht deed ik forumlid Seamaster een lumineus aanbod voor een drie-in één koop.Kreeg als antwoord "rot toch op joh"en “ik wordt strontziek van je” en termen als “belachelijke opmerkingen”. Een NEE van de verkoper was voldoende geweest. Meneer Seamaster leest slecht en heeft een erg kort lontje ! Ik ben nu zo’n vijf jaar forumlid en proviandeer met enige regelmaat leuke horloges van de leden, maar zo te worden aangesproken heb ik nog niet eerder meegemaakt.Helemaal niet leuk dus !!
Ik moest dit ff kwijt. greets Nitram.

Ik snap jouw frustratie, ik ken Seamaster echter als een uiterst correct forumlid waar het goed zaken mee doen is.

Idem, zo ken ik hem ook niet. Ik moet zelf ook wel eens moeite doen om beleefd te blijven na idiote voorstellen van HF leden.

Hoi Martin,

ja nu ik dit weer zo lees snap ik mijn reactie weer helemaal !
mijn god je noemt je horloge liefhebber …je hebt er de ballen verstand van en probeert mij te overtuigen dat ik het verkeerd zie en ja daar had ik genoeg van.

je zou mij een prijs noemen wat je voor de drie horloges samen over had …
toen moest ik ineens een prijs noemen , ook goed had ik ook meteen kunnen mailen.
dan vraag ik ineens veels te veel “ik moest mijn geluk maar op marktplaats zoeken” , “Te prijzig voor batterijklokken” …

en daarna deze:
WHOLE SALE !!
Longines € 375–
Megafuture € 125–
Seiko € 100–

en je kon als je de advertenties had gelezen heel goed zien wat ik vroeg …alle drie bij elkaar heb ik er nog een kwak afgedaan …krijg ik nog belachelijke reacties…met elke keer dat ik het helemaal verkeerd zie.

in je allerlaatste berichtje schijn je eindelijk te snappen dat de longines die jij gezien hebt niet dezelfde is als die ik aanbied !!!
en ja soms lijken horloges op elkaar maar kunnen kleinen verschillen in detail een groot prijs verschil in prijs teweeg brengen.
de z.g.a.n. junghans van een halfjaar oud brengt echt wel meer op dan de €125,- waar je mij diverse keren van probeert te overtuigen.

en dan je herhaling steeds …pff … soms kun je wel iets uitleggen maar als mensen niet lezen wordt het lastig.
en ja:

  • mijn prijzen die overal bij staan had je blijkbaar niet gezien.
  • de uitleg van het verschil in types van de longines heb ik een aantal x geprobeerd maar kwam er ook niet door.

hier zullen je ook ongetwijfeld wel weer een reactie op geven … maar ik laat het erbij en net zoals je schreef : and no hard feelings
maar blijkbaar moest je het toch kwijt …geen probleem :wink:
voor de volgende keer, als je weer een horloge zoekt mij niet mailen en gewoon verder zoeken.
gr joost

@EricPP & schmeink … thnx :wink:

1 like

schmeink Schreef:

Idem, zo ken ik hem ook niet. Ik moet zelf ook wel
eens moeite doen om beleefd te blijven na idiote
voorstellen van HF leden.

Jij ook al?

There’s always to sides to every story. Dit is daar een goed voorbeeld van!

gekkehuus Schreef:

There’s always to sides to every story. Dit is
daar een goed voorbeeld van!

two sides.
En Seamaster is wat mij betreft top…

two sides.
En Seamaster is wat mij betreft top…

Joh, riellie? :slight_smile:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Vandaag de Seamaster 300m Ceramic bij Joost op wezen halen.
Bij conditie stond super netjes, dit was nog een understatement.
De klok is niet van nieuw te onderscheiden.
Prima afspraken, prima deal.
Aanrader.

Groet,

Mika

1 like